Problemy z Kerrax'em pod Blender 2.65a 2017 0

O temacie

Autor Oloro

Zaczęty 28.12.2012 roku

Wyświetleń 2017

Odpowiedzi 0

Oloro

Oloro

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Witam,
Miałem nadzieję, że sam poradzę sobie z tym problemem, ale męczę się już trzeci dzień i gdy po kilku godzinach prób udaje mi się popchnąć coś dalej na mojej drodze staje inna, paskudniejsza od poprzedniej przeszkoda.

Sprawa wygląda następująco: nieco zmodyfikowałem w blenderze lagę tak, aby zrobić z tej pałkę nabitą kolcami. Bez problemu utworzyłem dla niej UV i załadowałem teksturę. Na początku próbowałem wyeksportować model zwykłym .3ds, ale podczas eksportowania blender tak mój model pomniejszał, że w grze przypominał on raczej szpilkę a nie lagę. Pobrałem więc kerrax'a, zainstalowałem, aktywowałem w addon'ach. Zaimportowałem moją lagę jako .3ds i eksportuje w Kerrax 3DS. Problem w tym, że po zaakceptowaniu eksportowania nic się nie dzieje... wyeksportowany plik się nie pojawia. Każdy format Kerrax'a nie działa, tak samo dzieje się w przypadku importowania - zero reakcji, nic się nie otwiera.

Reinstalacja Blender'a i Kerrax'a sprawdzona za wczasu, nie działa. Próbowałem wymodelować broń w blenderze a później oteksturować w Wings3d, niby wszystko w porządku, ale tekstury w samej grze nie ma. Czytałem, że standardowy format .3ds nie przechowuje tekstur, potrzebny jest kerrax. Problem w tym, że osobiście jeszcze Kerrax'a dla Wings'a nie widziałem, przynajmniej nie ma go na stronie producenta.

Jeżeli ktoś orientuje się w czym może tkwić problem, proszę o pomoc :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry