Znikające runy podczas handlu 1617 4

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 23.10.2012 roku

Wyświetleń 1617

Odpowiedzi 4

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No więc mam problem taki jak w tytule.Dodałem 9 przedmiotów do handlu i 4 z nich znikają po 1 inicjacji dialogu.A mianowicie dodałem:
1)Jednoręczny Uriziel
2)3 mikstury wzmocnienia
3)Przyzwanie 3 wargów
4)Teleport do nowych postaci
5)Przemiana w orka elitę
6)Śmiertelna Fala(przerobiona)
7)Lodowa strzała(przerobiona)
8)Lodowa fala(przerobiona)
9)Masowe zniszczenie(przerobione)
No i przy pierwszym wyborze handlu są pokazane wszystkie przedmioty,natomiast przy drugim znikają runy wymienione w pozycjach 6-9.Czy to ja popełniłem w jakimś skrypcie błąd,czy po prostu gothic w wuja leci?A jeśli trzeba podać jakieś skrypty to napiszcie jakie.Za sensowną pomoc będą 2 propsy.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
No nie wiem. Zrobiłeś nowego TradeInv'a, dodałeś do jakiegoś istniejącego czy jak?
Aha i G2 czy G1? :D
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
G2 NK.Zrobiłem nowy skrypt.
Spoiler

var int Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_1;
var int Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_2;
var int Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_3;
var int Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_4;
var int Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_5;

func void B_GiveTradeInv_Sprzedawca(var C_Npc slf)
{
if((Kapitel >= 1) && (Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_1 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,60);
CreateInvItems(slf,ItRu_MassDeath,1);
CreateInvItems(slf,ItRu_Icebolt,1);
CreateInvItems(slf,ItRu_Deathball,1);
CreateInvItems(slf,ItRu_IceWave,1);
CreateInvItems(slf,ITRU_SUM3WARG,1);
CreateInvItems(slf,ItRu_TeleportTeacher,1);
CreateInvItems(slf,ItPo_Perm_Drink,3);
CreateInvItems(slf,ItMw_Uriziel_1h,1);
CreateInvItems(slf,ITRU_TRANSELITE,1);
Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_1 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 2) && (Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_2 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,60);
CreateInvItems(slf,ItPo_Perm_Drink,6);
Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_2 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 3) && (Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_3 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,60);
CreateInvItems(slf,ItPo_Perm_Drink,9);
Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_3 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 4) && (Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_4 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,60);
CreateInvItems(slf,ItPo_Perm_Drink,12);
Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_4 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 5) && (Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_5 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,60);
CreateInvItems(slf,ItPo_Perm_Drink,15);
Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_5 = TRUE;
};
};
Do tego dodałem do B_GiveTradeInv.d:
var C_NPC Trd_Sprzedawca;

Trd_Sprzedawca = Hlp_GetNpc (NONE_123_Sprzedawca);

if(Hlp_GetInstanceID(slf) == Hlp_GetInstanceID(Trd_Sprzedawca))
{
B_ClearJunkTradeInv(slf);
B_GiveTradeInv_Sprzedawca(slf);
};

if(Hlp_GetInstanceID(slf) == Hlp_GetInstanceID(Trd_Sprzedawca))
{
B_ClearDeadTrader(slf);
};
Czy to usuwanie run może być spowodowane wpisem w B_ClearRuneInv.d?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Plik B_ClearRuneInv.d, wpisałeś tam swoje runy?
Jak tak to je stamtąd usuń i powiedz co się stało :)
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Po usunięciu już nie znikają.Temat do zamknięcia,a propsy rozdane.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry