G2 NK.Zrobiłem nowy skrypt.
Spoiler
var int Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_1;
var int Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_2;
var int Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_3;
var int Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_4;
var int Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_5;
func void B_GiveTradeInv_Sprzedawca(var C_Npc slf)
{
if((Kapitel >= 1) && (Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_1 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,60);
CreateInvItems(slf,ItRu_MassDeath,1);
CreateInvItems(slf,ItRu_Icebolt,1);
CreateInvItems(slf,ItRu_Deathball,1);
CreateInvItems(slf,ItRu_IceWave,1);
CreateInvItems(slf,ITRU_SUM3WARG,1);
CreateInvItems(slf,ItRu_TeleportTeacher,1);
CreateInvItems(slf,ItPo_Perm_Drink,3);
CreateInvItems(slf,ItMw_Uriziel_1h,1);
CreateInvItems(slf,ITRU_TRANSELITE,1);
Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_1 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 2) && (Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_2 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,60);
CreateInvItems(slf,ItPo_Perm_Drink,6);
Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_2 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 3) && (Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_3 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,60);
CreateInvItems(slf,ItPo_Perm_Drink,9);
Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_3 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 4) && (Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_4 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,60);
CreateInvItems(slf,ItPo_Perm_Drink,12);
Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_4 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 5) && (Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_5 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,60);
CreateInvItems(slf,ItPo_Perm_Drink,15);
Sprzedawca_ItemsGiven_Chapter_5 = TRUE;
};
};