Kosten = (1); //potrzeba 5 pkt. nauki.
Kosten = (3); // potrzeba 5*kosten pkt. nauki. Tzn. Jeśli Kosten wynosi 3, to 5 mnożymy przez 3, jeśli Kosten wyniesie, np. 35 - mnożymy 5 przez 35 (5*35).
Nie jest to trudne, bo jeśli się popatrzysz na
Spoiler
// ------ Kosten für Einhand % ------
if (talent == NPC_TALENT_1H)
{
if (oth.aivar[REAL_TALENT_1H] >= 120) { kosten = (5); }
else if (oth.aivar[REAL_TALENT_1H] >= 90) { kosten = (4); }
else if (oth.aivar[REAL_TALENT_1H] >= 60) { kosten = (3); }
else if (oth.aivar[REAL_TALENT_1H] >= 30) { kosten = (2); }
else { kosten = (1); };
kosten = (kosten * skill);
};
...zabaczysz, że nie ma tam Kosten = (5);, Kosten = (10);, Kosten = (15);, Kosten = (20);, Kosten = (25);, tylko właśnie 1, 2, 3, 4, 5, więc jest to czyste mnożenie.