Unity - Particle System (auto-destroy) 3291 0

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 23.12.2012 roku

Wyświetleń 3291

Odpowiedzi 0

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Witam. Nie dawno miałem problem z tym systemem, i ze stworzeniem odpowiedniego skryptu auto-destroy. Ale go rozwiązałem, i dla tych, którzy dopiero zaczynają zabawę, i maja z tym problem pisze ten tutorial.

Cytuj
Na początek musimy oczywiście mieć ParticleSystem utworzony i ustawiony tak jak chcemy.
Potem tworzymy do niego skrypt, dajmy na to Eksplozja.
wchodzimy do niego, zmieniamy nazwę z Public class MonoBehaviour : MonoBehaviourna Public class Eksplozja : MonoBehaviourNastępnie szukamy funkcję update (void Update ()
{
)
I pod nią wpisujemy taką linijkę:
if(particleSystem.IsAlive())
{
Destroy(gameObject, 1); //<---- liczba 1 określa czas po jakim objekt ma zostać zniszczony
Teraz wystarczy zapisać, wejść w unity i przeciągnąc skrypt na ParticleSystem (Inspektor/Okno Hierarchy/Widok 3D).

Mam nadzeję, że komuś pomogłem :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry