Gdzie jest skrypt charakter helpera ? 3142 5

O temacie

Autor lukaszsaz

Zaczęty 30.08.2012 roku

Wyświetleń 3142

Odpowiedzi 5

lukaszsaz

lukaszsaz

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
D:\Program Files (x86)\JoWood\Gothic II\_Work\data\Scripts\Content\AI\Test_Skripts\CharacterHelper.d

Nie ma za co.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
nie słuchaj się go ten skrypt jest w

F:\Gothic extended GMDK\_Work\Data\Scripts\Content\AI\Test_Skripts\CharacterHelper.d

polecam program notepad++ można wyszukiwać "wyraz" w folderze w plikach tekstowych zaznaczył byś se folder gothic`a i wpisał do szukanie "INSTANCE CH" i być miał

lukaszsaz

lukaszsaz

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Dziekuje wam i jeszcze Budzisowi za filmiki
 

lukaszsaz

lukaszsaz

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
nie słuchaj się go ten skrypt jest w

F:\Gothic extended GMDK\_Work\Data\Scripts\Content\AI\Test_Skripts\CharacterHelper.d

polecam program notepad++ można wyszukiwać "wyraz" w folderze w plikach tekstowych zaznaczył byś se folder gothic`a i wpisał do szukanie "INSTANCE CH" i być miał
Wiesz co mam ten notepad++ ale nie widzę opcji wyraz szukałem prawie wszędzie
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Wiesz co mam ten notepad++ ale nie widzę opcji wyraz szukałem prawie wszędzie
Szukaj >> Szukaj w plikach


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry