1.Swoje tekstury wrzucasz do:
Gothic/_Work/Data/Textures
2.Swój model świata w 3ds wrzucasz do:
Gothic/_Work/Data/Meshes
3.Otwierasz spacera, który jest w:
Gothic/System
4.Teraz wchodzisz w:
File>Open Mesh
i otwierasz swój świat.
5.Teraz musisz go skompilować. Wchodzisz w:
World>Compile World
6.Kompilujesz świat bez zaznaczonej opcji Edit Mode (mesh operation). Jeśli jest to świat zewnętrzny (tzn. gdzie widać niebo zaznaczasz Outdoor, jeśli wewnętrzny, np. jakaś kopalnia zaznaczasz Indoor i wciskasz Compile. Teraz w podobny sposób kompilujesz światło i zapisujesz plik jako zen.
7.Jak zapisać?:
File>Save Zen
Świat musi być zapisany w folderze:
Gothic/_Work/Data/Worlds
Proszę bardzo, oto instrukcja. Pomijam już fakt, że podobnych tematów na forum jest cała masa, w tym także w dziale: tutoriale.
Potem robisz paczkę z modem, ale nie jest to konieczne aby świat był dostępny w grze. Paczkę robisz dopiero gdy modyfikacja będzie skończona, zresztą co do tego jest już tutorial.
Pomogłem? Daj propsa:)