[G2NK] Całkowicie własna mapa - Problem 1967 2

O temacie

Autor Kinto

Zaczęty 16.08.2012 roku

Wyświetleń 1967

Odpowiedzi 2

Kinto

Kinto

Użytkownicy
posty8
Propsy2
  • Użytkownicy
Witajcie,

Ciężko mi zaczynać przygodę z waszym forum od problemu :) . Wraz, z wyjściem GMP:A przechodzą powoli na tą platformę z SA:MP. Podoba mi się łatwy i przejrzysty sposób edycji jak i pisania skryptów w Lua.

Pomijając to, tworzyłem przez tydzień własną mapę w 3ds maxie dla swojego serwera. Używa ona zewnętrznych wykonanych przez mnie tekstu, które zostały już nałożone w 3ds Maxie. Mam pytanie jak mogę wgrać całkowicie osobną mapę do Gothica 2 w formacie .zen - jak dobrze się zapoznałem z tematami na waszym forum?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,
Kinto
 
Kanał na Youtube: Kinto

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
1.Swoje tekstury wrzucasz do:
Gothic/_Work/Data/Textures

2.Swój model świata w 3ds wrzucasz do:
Gothic/_Work/Data/Meshes

3.Otwierasz spacera, który jest w:
Gothic/System

4.Teraz wchodzisz w:
File>Open Mesh
i otwierasz swój świat.

5.Teraz musisz go skompilować. Wchodzisz w:
World>Compile World

6.Kompilujesz świat bez zaznaczonej opcji Edit Mode (mesh operation). Jeśli jest to świat zewnętrzny (tzn. gdzie widać niebo zaznaczasz Outdoor, jeśli wewnętrzny, np. jakaś kopalnia zaznaczasz Indoor i wciskasz Compile. Teraz w podobny sposób kompilujesz światło i zapisujesz plik jako zen.

7.Jak zapisać?:
File>Save Zen
Świat musi być zapisany w folderze:
Gothic/_Work/Data/Worlds

Proszę bardzo, oto instrukcja. Pomijam już fakt, że podobnych tematów na forum jest cała masa, w tym także w dziale: tutoriale.

Potem robisz paczkę z modem, ale nie jest to konieczne aby świat był dostępny w grze. Paczkę robisz dopiero gdy modyfikacja będzie skończona, zresztą co do tego jest już tutorial.

Pomogłem? Daj propsa:)
 

Kinto

Kinto

Użytkownicy
posty8
Propsy2
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc. Wątek odnośnie osobnego świata musiałem przeoczyć jeśli taki istnieje :) .

Istnieje możliwość zrealizowania tego, aby obejść Spacer? Program nakłada automatycznie swoją teksturę na wszystkie modele/obiekty, przez co otrzymuję niechciany efekt.
 
Kanał na Youtube: Kinto


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry