Tekstury się sypią 4391 11

O temacie

Autor GeneralZAQ

Zaczęty 14.08.2012 roku

Wyświetleń 4391

Odpowiedzi 11

GeneralZAQ

GeneralZAQ

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy

GeneralZAQ

Tekstury się sypią
2012-08-14, 12:56(Ostatnia zmiana: 2012-08-14, 12:56)
Witam! Problem jest taki: dodaję kilka broni,jeśli w grze pojawi się więcej niż jedna z nich tekstury się sypią.

Tak powinna wyglądać broń 1:


Tak broń 2:


A tak wygląda broń 2 po zespawnowaniu jej,gdy broń 1 była już wcześniej w grze,o co caman???


Pytanie 2:był taki cheat lub kombinacja klawiszy pokazująca wszystkie waypointy na terenie,wie ktoś jak to leci? Ja już nie pamiętam.

[Problemy dotyczą Gothic 1]
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
alt + u
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

GeneralZAQ

GeneralZAQ

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy

GeneralZAQ

Tekstury się sypią
#2 2012-08-14, 13:23(Ostatnia zmiana: 2012-08-14, 16:22)
alt + u

Dzięki :)  Teraz tylko te tekstury...

@Edit

Mi się wydaje,że tekstura wczytywana jest tej broni,która pierwsza się pojawiła.
Tzn. przywołuję broń 1 następnie broń 2,3 itd to każda będzie wczytywać teksturę tej pierwszej. Tak się dzieje tylko w przypadku nowych broni,nie wiem dlaczego.
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Widocznie te bronie mają inne tekstury i ten sam materiał. Wtedy Goticzek wariuje, bo nie wie którą teksturę ma wczytać. Więc nowy materiał powinien załatwić problem. :-)
 

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Jak eksportujesz do 3DS w maxie, nie wiem jak jest w innych programach, to zaznacz rename materials coś tam, a no i najlepiej od nowa wybierz material.
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Jest jedno wyjście ale zUe, włącz model w Wings3D, wyeksportuj w nim do 3ds, i oteksturuj broń w spacerze.To powinno  pomóc.To najgorszy rodzaj teksturowania ale nie powinno być wtedy tych problemów.Powinno pomóc.Pomoże na 70%.Co do teksturownia w spacerze to są jakieś tuty w necie.
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Paser... To chyba najgorsza możliwa opcja patrząc na fochy Spacera. :D
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
Chym czy mi się zdaje czy bronie wyciągnięte z metina ?? ;p
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

GeneralZAQ

GeneralZAQ

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Chym czy mi się zdaje czy bronie wyciągnięte z metina ?? ;p

Tak :D

Mam dwie bronie,które działają bez zarzutu
;partyzana i bojowy miecz,mogą być w grze razem i jest ok. Od innych różnią się tym,że tekstura obu broni jest zawarta w jednym pliku.
 

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Podałem Ci rozwiązanie, miałem ten sam problem, sprawdziłeś chociaż?  :ayfkm:
 

GeneralZAQ

GeneralZAQ

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy

GeneralZAQ

Tekstury się sypią
#10 2012-08-15, 14:54(Ostatnia zmiana: 2012-08-15, 14:57)
Podałem Ci rozwiązanie, miałem ten sam problem, sprawdziłeś chociaż?  :ayfkm:

Jestem zupełnie nowy w tym jak coś. Importuję model do 3ds maxa,odpalam w nim material editor i w którym miejscu jest opcja rename coś tam? (3ds max 7 jak by co)

@Edit

Co do tego spacera to wolałbym nie :D  Ciągle się crashuje i wgl jakiś kosmiczny jest.
 

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Przy exporcie jest taka opcja.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry