Drodzy userzy mam pewien problem, otóż robię duży świat. Konkretnie to w gothic 2 NK robię kolonię z g1 i wszystkie pliki 3ds z meshes/level od gothic 1 przerabiam (tylko te z kolonią) blenderem i eksportuje keraxem (importuje też). Voby mam zapisane unkompiled zen w innym pliku. Chcę te pojedyńcze pliki 3ds zapisać do zen i użyć macros. Wszystko jest dobrze ale gdy biorę się za plik zawierający pół pliku surface (w blenderze pociąłem) oraz oteksturowany wcześniej Helmowy Jar (nie wiem za bardzo do kogo należy na The Modders jest autorem wietrzyk a ten mój Helomwy Jar mam od Huntika z
tąd) po kompilacji Outdoor pohylek i wykrywaj wycieki z NIE zaznaczoną opcją teksturowania i kompilacja światła mam taki efekt ze widać Helmowy Jar, rzekę, las, a reszty nie widać ale gdy wjadę kamerą tam gdzie powinien być to robi się tam tak jakby Indoor. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. PS: Jeśli to się przyda to mogę użyć 3d max 9 ale nie za bardzo się na nim znam.
Mój drógi problem a właściwie pytanie jest takie. Jak w spacerze do g2 nk zrobic aby za pomocą zcMob Switch w moim przypadku przełącznika zrobić aby w danym spawnpoincie albo czymś takim pojawia się dana ilość potworów albo npc'ów podejrzewam, że nie obejdzie się bes skryptu. Z góry THX.
PS: Jeszcze jedno co do tego pierwszego to podczas kompilacji do zen wyskakuje błąd w zSpy oraz w spacerze (wkleje z zSpy) a po kliknięciu OK wywala z Accees Violation
[F] 00:19 Fatal:-1 D: zBSP(zCBspTree::CreateBspSectors): Illegal Sector Portals: EG1 .... <zBsp.cpp,#5859>