Puste opcje dialogowe 2313 6

O temacie

Autor Knight81PL

Zaczęty 7.08.2012 roku

Wyświetleń 2313

Odpowiedzi 6

Knight81PL

Knight81PL

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

Knight81PL

Puste opcje dialogowe
2012-08-07, 11:29(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 11:30)
Cześć, od niedawna próbuję robić swoją modyfikację do g2nk.
Dodałem przed wieżą Xardasa NPC, a do niego dialog. Skompilowałem spacerem i włączyłem za pomocą gothic startera. Okazało się, że w czasie rozmowy z npc pokazują się opcje dialogowe, ale bez treści . tzn. Klikam "Kim jesteś" i po prostu nic się nie dzieje (zamiast się wyświetlić jak bohater gada "Kim jesteś?" a NPC odpowiada). Wie ktoś czym to jest spowodowane?
Z góry dzięki.
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy

koksikmajor

Puste opcje dialogowe
#1 2012-08-07, 11:36(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 11:37)
a dodałeś paczkę z modem?, jakby co to można zrobić za pomocą gothicVDFS
 

Knight81PL

Knight81PL

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
A jak dokładnie to zrobić?
Uruchamiam gothicvdfs i co dalej?
 

XPemuX

XPemuX

Użytkownicy
posty80
Propsy1
  • Użytkownicy
Obejrzyj serię na YT pt. "Modowanie od a do z". Jest to bardzo przydatne dla początkujących modderów. Masz tam wszystko opisane krok po kroku. Wiele osób z forum się od tej serii uczyło :wink:
 

Knight81PL

Knight81PL

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Zrobiłem to co tam było o dialogach. Dalej to samo.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
A włączyłeś nową grę? Ponieważ inaczej dialogi nie będą się pokazywać.
Jeżeli włączyłeśto pokaż ten dialog. Może tam masz jakiś błąd, którego parser nie wykrył.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Knight81PL

Knight81PL

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy

Knight81PL

Puste opcje dialogowe
#6 2012-08-07, 12:35(Ostatnia zmiana: 2012-08-07, 12:45)
NPC ma instancję NONE_10001_MistrzCeremoni
Oto kod dialogu:
INSTANCE DIA_MistrzCeremoni_EXIT(C_INFO)
{
npc             = NONE_10001_MistrzCeremoni;
nr              = 999;
condition = DIA_MistrzCeremoni_EXIT_Condition;
information = DIA_MistrzCeremoni_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_MistrzCeremoni_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MistrzCeremoni_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================

INSTANCE DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc          = NONE_10001_MistrzCeremoni;
nr           = 900;
condition    = DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET_Condition;
information  = DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET_Info;
permanent    = TRUE;
description  = Pickpocket_80;
};

FUNC INT DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (80, 205);
};

FUNC VOID DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC VOID DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET);
};

FUNC VOID DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_MistrzCeremoni_PICKPOCKET);
};

//========================================
//-----------------> Kimjestes
//========================================

INSTANCE DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes (C_INFO)
{
   npc          = NONE_10001_MistrzCeremoni;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_Condition;
   information  = DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_03_02"); //Jestem tym kim jestem...

    Info_ClearChoices (DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes);
    Info_AddChoice (DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes, "Co tu robisz?", DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_Coturobisz);
    Info_AddChoice (DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes, "Co mam robić?", DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_comamrobic);
    Info_AddChoice (DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes, "WRÓĆ", DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_BACK);
    Info_AddChoice (DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes, "KONIEC", DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_koniec);
};

FUNC VOID DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_Coturobisz()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_Coturobisz_15_01"); //Co tu robisz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_Coturobisz_03_02"); //Robię to co robię...
};

FUNC VOID DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_comamrobic()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_comamrobic_15_01"); //Co mam robić?
    AI_Output (self, other ,"DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_comamrobic_03_02"); //To już twoja sprawa...
};

FUNC VOID DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_BACK()
{
    Info_ClearChoices (DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes);
};

FUNC VOID DIA_MistrzCeremoni_Kimjestes_koniec()
{
    AI_StopProcessInfos (self);
};


//EDIT:
Już działa! Thx za pomoc. Temat można zamknąć.

PS Jeszcze raz zrobiłem wszystko i zadziałało.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry