A więc tutaj zamieszczam to, co dopisałem do pliku CharacterHelper.d (nic więcej nie zmieniałem). Nie wyświetla się ta opcja dialogowa.
// #################################################################
// ########## Animaltrophies ############
// #################################################################
INSTANCE CH_Training_Animaltrophies (C_INFO)
{
npc = CH;
condition = CH_Training_Animaltrophies_Cond;
information = CH_Training_Animaltrophies_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "TALENT:Oprawianie zwierząt";
};
FUNC int CH_Training_Animaltrophies_Cond()
{
if (hero.LP > 0)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID CH_Training_Animaltrophies_Info()
{
Info_ClearChoices (CH_Training_Animaltrophies);
Info_AddChoice (CH_Training_Animaltrophies, DIALOG_BACK ,CH_Training_Animaltrophies_BACK);
if (Knows_GetTeeth == FALSE)
{
Info_AddChoice (CH_Training_Animaltrophies, "Usuwanie kłów (koszt: 1 punkt umiejętności)" ,CH_Training_Animaltrophies_Zahn);
};
if (Knows_GetFur == FALSE)
{
Info_AddChoice (CH_Training_Animaltrophies, "Ściąganie futer (koszt: 1 punkt umiejętności)" ,CH_Training_Animaltrophies_Fell);
};
if (Knows_GetClaws == FALSE)
{
Info_AddChoice (CH_Training_Animaltrophies, "Usuwanie pazurów (koszt: 1 punkt umiejętności)" ,CH_Training_Animaltrophies_Kralle);
};
if (Knows_GetHide == FALSE)
{
Info_AddChoice (CH_Training_Animaltrophies, "Skórowanie gadów (koszt: 1 punkt umiejętności)" ,CH_Training_Animaltrophies_Haut);
};
};
func void CH_Training_Animaltrophies_BACK()
{
Info_ClearChoices (CH_Training_Animaltrophies);
};
func void CH_Training_Animaltrophies_Zahn()
{
if (other.lp >= 1)
{
other.lp = other.lp - 1;
PrintScreen ("Nowa umiejętność: Zdobywanie kłów", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
Knows_GetTeeth = TRUE;
Log_CreateTopic (GE_AnimalTrophies,LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_AnimalTrophies,"Umiejętność zdobywania kłów wilków, orkowych psów, zębaczy, kąsaczy, ogarów i cieniostworów.");
}
else
{
PrintScreen ("Za mało punktów umiejętności!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
};
};
func void CH_Training_Animaltrophies_Fell()
{
if (other.lp >= 1)
{
other.lp = other.lp - 1;
PrintScreen ("Nowa umiejętność: Ściąganie futer", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
Knows_GetFur = TRUE;
Log_CreateTopic (GE_AnimalTrophies,LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_AnimalTrophies,"Umiejętność ściągania futer z wilków, orkowych psów, cieniostworów i trolli");
}
else
{
PrintScreen ("Za mało punktów umiejętności!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
};
};
func void CH_Training_Animaltrophies_Kralle()
{
if (other.lp >= 1)
{
other.lp = other.lp - 1;
PrintScreen ("Nowa umiejętność: Zdobywanie pazurów", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
Knows_GetClaws = TRUE;
Log_CreateTopic (GE_AnimalTrophies,LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_AnimalTrophies,"Umiejętność wyciągania pazurów jaszczurów, zębaczy, topielców, kąsaczy i brzytew");
}
else
{
PrintScreen ("Za mało punktów umiejętności!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
};
};
func void CH_Training_Animaltrophies_Haut()
{
if (other.lp >= 1)
{
other.lp = other.lp - 1;
PrintScreen ("Nowa umiejętność: Skórowanie jaszczurów", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
Knows_GetHide = TRUE;
Log_CreateTopic (GE_AnimalTrophies,LOG_NOTE);
B_LogEntry (GE_AnimalTrophies,"Umiejętność skórowania jaszczurów i błotnych węży");
}
else
{
PrintScreen ("Za mało punktów umiejętności!", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
};
};