Pytanie 2396 4

O temacie

Autor Chetnik

Zaczęty 15.07.2012 roku

Wyświetleń 2396

Odpowiedzi 4

Chetnik

Chetnik

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
Czy jest jakaś opcja aby w Spacerze II zaznaczyć wszystko? Jakaś opcja select all lub coś w tym stylu? Bo zrobiłem model noża, i ma dużo polygonów , a nie mogę jakoś dobrze ich zaznaczyć , więc pytam się: jest taka opcja?
Oczywiście dam link do tego noża, abyście mogli skomentować/ dać jakieś rady żeby go ładnie oteksturować: Mój nożyk download
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Pytanie
#1 2012-07-15, 14:01(Ostatnia zmiana: 2012-07-15, 14:08)
Po uja zaznacz wszystko ?

Możesz robić kawałki jako dzieci klikasz insert z zaznaczonym innym vobem wtedy nowy vob jest dzieckiem tego pierwszego jak poruszasz vobem nr 1 to 2 razem z nim idze.

Jak masz problem z zaznaczeniem pojedynczego to w jednym z okienek masz liste wszystkich vob`ów i tam możesz zaznaczyć lub chyba klawiszem F3 robisz celownik.

I tak nie rozumiem co chcesz zrobić / osiągnąć ;d


EDIT: aha pociągnąć CAŁOŚĆ jedną teksturą chce to zobaczyć  :lol:

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
On chce model oteksturować chyba, polecam blendera, spacer + teksturowanie = w 90% :facepalm:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HerrKlebstoff

Pytanie
#3 2012-07-15, 16:33(Ostatnia zmiana: 2012-07-15, 16:33)
A co ma spacer do teksturowania takich pierdół typu przedmioty(światy to jeszcze rozumiem)? Nie lepiej zrobić to w programie do obróbki modeli? A tak swoją drogą - oszczędzaj bardziej te poly, bo 600 na taki model to stanowczo za dużo.
 

Chetnik

Chetnik

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
ale ja inaczej nie umiem robić modeli  :pokerface:  , jest jakiś poradnik ? Mogłby ktoś dać link?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry