Zrobiłem sobie skrypt sprintu i zamieniłem Tick_Tock'a na Frammer'a z LeGo.
Problem polega na tym, że jak klikam klawisz Z (bo na tym to mam) załącza się sprint, zaś jak klikam go ponownie, nie wyłącza się, chociaż powinien. Zmieniałem także klawisz wyłączania na klawisz X - też nic. A na przytrzymanie klawiszu nie chcę, chcę tylko po kliknięciu. Oto skrypt:
func void Sprint()
{
	var int sprint;
               if(MEM_KeyState(KEY_Z)==KEY_PRESSED) && (sprint == 0){
                                if !(C_BodyStateContains(hero, BS_FALL)||C_BodyStateContains(hero, BS_JUMP)) {
			sprint = 1;
                                        Mdl_ApplyOverlayMDS(hero, "HUMANS_SPRINT.MDS"); 
                                };
	};
                        if (MEM_KeyState(KEY_Z)==KEY_PRESSED) && (sprint == 1)  {
                                if !(C_BodyStateContains(hero, BS_FALL)||C_BodyStateContains(hero, BS_JUMP)) {
			sprint = 0;
                                Mdl_RemoveOverlayMDS(hero, "HUMANS_SPRINT.MDS");        
		    };
                        };
};
Co tu źle zrobiłem? Czemu Tick_Tockiem działa, a Frammer'em nie? Z góry mówię, że nie chcę robić tego za pomocą Tick_Tock'ów, bo już nie pamiętam jak się to robiło, a skrypt zrobiłem chyba rok temu wraz z Tick_Tockiem.