Tworzenie czaru odpalającego funkcję 1771 0

O temacie

Autor

Zaczęty 5.07.2012 roku

Wyświetleń 1771

Odpowiedzi 0

gothic1210
  • Gość
Jak mogę zrobić czar, który odpala mi jakąś funkcję? Nigdy nie robiłem czarów więc nie wiem.
Cytuj
INSTANCE Instancja (C_Item)
{
   name             =   NAME_Rune;

   mainflag          =   ITEM_KAT_RUNE;
   flags             =   0;

   value             =   700;

   visual            =   "ItAr_Rune_26.3ds";
   material         =   MAT_STONE;

   spell            =    Funkcja_czaru;
   mag_circle          =   0;

   description         =    "Nazwa czaru";
   TEXT   
  •          =   NAME_Mag_Circle;                     COUNT   
  •       =   mag_circle;

   TEXT   [1]         =   NAME_ManakostenMax;                     COUNT   [1]      =   SPL_SENDCAST_FIREBALL;
   TEXT   [2]         =   ConcatStrings(NAME_Dam_Fire,NAME_PerMana);   COUNT   [2]      =   SPL_DAMAGE_FIREBALL;
   //TEXT   [3]       =   "";                                 COUNT   [3]      =   ;
   TEXT   [4]         =   NAME_Spell_Load;
   TEXT   [5]         =   NAME_Value;                           COUNT   [5]      =   value;
};
To spell = funkcja_czaru odpowiada za to jakie to zaklęcie. Zajrzałem więc do pliku z tym czarem i nie wiem co dalej.
Cytuj
func int Spell_Logic_Trf_Bloodfly(var int manaInvested)
{
   PrintDebugNpc      (PD_MAGIC,   "Spell_Logic_Transform");

   if (manaInvested >= SPL_SENDCAST_TRF_BLOODFLY)    {
      Npc_SetActiveSpellInfo   (self,   Bloodfly); // co z tym zrobić?
                mojafunkcja ();
      Npc_SendPassivePerc      (self,   PERC_ASSESSFIGHTER,   self, other);
      return SPL_SENDCAST;
   };

   return SPL_NEXTLEVEL;
};
Mam coś takiego dopisać? Funkcja ma wywoływać kilku npc (Wld_InsertNpc).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry