Jak mogę zrobić czar, który odpala mi jakąś funkcję? Nigdy nie robiłem czarów więc nie wiem.
INSTANCE Instancja (C_Item)
{
name = NAME_Rune;
mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;
value = 700;
visual = "ItAr_Rune_26.3ds";
material = MAT_STONE;
spell = Funkcja_czaru;
mag_circle = 0;
description = "Nazwa czaru";
TEXT - = NAME_Mag_Circle; COUNT
- = mag_circle;
TEXT [1] = NAME_ManakostenMax; COUNT [1] = SPL_SENDCAST_FIREBALL;
TEXT [2] = ConcatStrings(NAME_Dam_Fire,NAME_PerMana); COUNT [2] = SPL_DAMAGE_FIREBALL;
//TEXT [3] = ""; COUNT [3] = ;
TEXT [4] = NAME_Spell_Load;
TEXT [5] = NAME_Value; COUNT [5] = value;
};
To spell = funkcja_czaru odpowiada za to jakie to zaklęcie. Zajrzałem więc do pliku z tym czarem i nie wiem co dalej.
func int Spell_Logic_Trf_Bloodfly(var int manaInvested)
{
PrintDebugNpc (PD_MAGIC, "Spell_Logic_Transform");
if (manaInvested >= SPL_SENDCAST_TRF_BLOODFLY) {
Npc_SetActiveSpellInfo (self, Bloodfly); // co z tym zrobić?
mojafunkcja ();
Npc_SendPassivePerc (self, PERC_ASSESSFIGHTER, self, other);
return SPL_SENDCAST;
};
return SPL_NEXTLEVEL;
};
Mam coś takiego dopisać? Funkcja ma wywoływać kilku npc (Wld_InsertNpc).