Instalator przemówił - Gothic MDK 4571 8

O temacie

Autor Colderrr

Zaczęty 11.06.2012 roku

Wyświetleń 4571

Odpowiedzi 8

Colderrr

Colderrr

Użytkownicy
posty45
Propsy4
  • Użytkownicy
Hej.
Instalowałem sobie Gothic MDK:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_94.htm

Podczas instalacji wybrałem wszystkie opcje (dźwięku też).
Instalowało się długo, długo, i nagle...
Pojawiło się na środku logo Gothic 2 a instalator powiedział: "Masz też oryginał?".

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Jest moc!

Na początku myślałem że zwariowałem, niemiecki instalator przemówił w polskim języku?
Mało się nie zesrałem ze strachu xD

Potem jednak sprawdziłem, dałem koledze do testów i na szczęście to nie wytwór mojej wyobraźni.

Mieliście takie coś?
Podejrzewam że to jakiś dzwięk z gothica (gdyż instalator je wypakowuje) - wiecie może jaki?

Pozdrawiam. :)

PS:
Ażeby nie było fali krytyki, kocham G2NK i mam oryginał z empiku ale kożystram z cracka gdyż normalna wersja mi się nie uruchamia. (możecie to sprwadzić jak ktoś bardzo chce - wystaczy wpisać w google "Gothic się nie uruchamia choć jest w procesach".
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie ten dział...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
:lol2:  


Jak dobrze pamiętam na oryginale też tak jest.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Colderrr

Colderrr

Użytkownicy
posty45
Propsy4
  • Użytkownicy
Umieściłem w HP bo to taka bardziej ciekawostka niż sprawa "problematyczna". :)  

Szukałem tego dzwięku po jakieś specyficznej nazwie w wygenerowanych ale nic nie znalazłem, trochę tego jest.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
:blink:  
Instalator do Ciebie gadał ? Ja nigdy czegoś takiego nie miałem...
Przecież w żadnym instalatorze nie ma opcji, która by odtwarzała jakiś dźwięk...
Pewny jesteś, że instalator do Ciebie gadał ? Na pewno sobie tego nie wymyśliłeś ?
Może crack to jakiś rodzaj piractwa... no nie wiem
Dobra, mam nadzieję, że trochę Cię przestraszyłem, ale wiedz, że to normalne. Każdy pod koniec instalacji tak ma. Czy ma oryginał, czy nie(ale tutaj nie sprawdzałem). Nie masz się czego bać.. Śpij spokojnie  :lol: :ok:
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
ACTA przez internet do ciebie przemówiła heheheheh
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Gornos

Gornos

Quest Pack Team
posty90
Propsy87
ProfesjaLvl designer
  • Quest Pack Team
Z tego co pamiętam, to kiedyś przeglądałem skrypty i napotkałem się na ten tekst w jednym z nich więc zapewne sam dźwięk jest gdzieś w paczce Speech1,2 lub Addon - musisz poszukać gomanem czy tam wypakować i poprzesłuchiwać sobie.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Zawsze jak masz normalny g2mdk to tak jest na końcu. Moja dziewczyna jak to usłyszała (w pokoju była całkowita cisza) to podskoczyła i dostałem w ryj, bo niby ją wystraszyłem :D  Takie moje wspomnienia xD
W każdym razie to jest normalne, że coś tam gada.
 

Colderrr

Colderrr

Użytkownicy
posty45
Propsy4
  • Użytkownicy
Heh.

No w _Work\data\Sound\Speech\ to mam 20k plików więc sobie poszukam. xD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry