Nowa rutyna 3144 3

O temacie

Autor Sauron

Zaczęty 5.03.2012 roku

Wyświetleń 3144

Odpowiedzi 3

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak zrobić nową rutyne?
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Spójrz na skrypt z oryginału i zrób własny wzorując się tym co widzisz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Nowa rutyna
#2 2012-03-06, 16:21(Ostatnia zmiana: 2012-03-25, 21:08)
Rutyny składają się z 3 funkcji głównych.
1 funkcja:
- nazwa : ZS_nazwa
- funkcja wykonuje się na początku rutyny jest w niej funkcja która prowadzi npc na odpowiednie miejsce oraz przypisuje perceptiony czyli odpowiednie reakcje.

lista reakcji / zmysłów
http://themodders.org/index.php?/topic/13208-inicjowanie-funkcji/

2 funkcja:
- nazwa : ZS_nazwa_Loop
- funkcja wykonuje się w pętli aż do zakończenia rutyny

3 funkcja:
- nazwa : ZS_nazwa_End
- funkcja wykonuje się w przy kończeniu rutyny

2 i 3 funkcje można pominąć.

Rutyny masz w 2 folderach:
"_Work\Data\Scripts\Content\AI\ZS_Human" - Rutyny wykonywane w odpowiedzi na ustawione reakcje (rutyny ataku itp.)
"_Work\Data\Scripts\Content\Story\ZS" - Rutyny wykonywane przez npc w określonych godzinach.
"_Work\Data\Scripts\CONTENT\MAGIC\ZS" - Rutyny wywoływane czarami.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Temat do zamknięcia
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry