Zdekompilowanie mdl. na .asc 3738 5

O temacie

Autor

Zaczęty 15.08.2011 roku

Wyświetleń 3738

Odpowiedzi 5

FraseR
  • Gość
Wie ktoś jak zdekompilować plik mdl. preriowego ścierwojada na .asc? Próbowałem Sourcer'em, ale wywala mi errora: "Not compatible version".

Po za tym wie ktoś jak nazywa się animacja, czy mds. cięcia drewna w GII?
Gdzie znajdę tekstury mobów użytkowych typu skrzynia w GI?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Zdekompilowanie mdl. na .asc
#1 2011-08-15, 21:48(Ostatnia zmiana: 2011-08-15, 22:43)
Wie ktoś jak zdekompilować plik mdl. preriowego ścierwojada na .asc? Próbowałem Sourcer#msg1002800em, ale wywala mi errora: "Not compatible version".
Masz wypakować mds (msb dla g1) nie mdl :-)

Co do pytania o animację to sprawdź w rutynie :-)


Edit:
Pierwsze pytanie frasera jest nie aktualne bo sawik dobry wujek pomógł przez gg :D

Gdzie jest animacja cięcia drewna podbijam bo sam jestem ciekaw bo ja ich nie znalazłem o.O
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Cytuj
Gdzie jest animacja cięcia drewna podbijam bo sam jestem ciekaw bo ja ich nie znalazłem o.O  
Też chciałbym wiedzieć.
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Zdekompilowanie mdl. na .asc
#3 2012-04-10, 20:05(Ostatnia zmiana: 2012-04-11, 20:07)
Może w grze ciąć drewno (wywołać animację - podejść do pnia wiecie o co chodz) a potem odwołuję tutaj

EDIT: To nie działa to jest rutyna TA_Saw a animacja jest w HumanS.mds, a oto część nawiązująca do cięcia drewna:

// Bäume Sägen
ani ("t_Baumsaege_Stand_2_S0" 1 "s_Baumsaege_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_Saegen_A01.asc" F 0 5)
{
*eventTag (1 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_RIGHTHAND")
}
ani ("s_Baumsaege_S0" 1 "s_Baumsaege_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_Saegen_A01.asc" F 5 5)
ani ("t_Baumsaege_S0_2_Stand" 1 "" 0.0 0.0 M. "Hum_Saegen_A01.asc" R 0 5)
{
*eventTag (1 "DEF_REMOVE_ITEM")
}

ani ("t_Baumsaege_S0_2_S1" 1 "s_Baumsaege_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_Saegen_A01.asc" F 6 20)
ani ("s_Baumsaege_S1" 1 "s_Baumsaege_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_Saegen_A01.asc" F 20 40)
{
*eventSFX (20 "MOB_Saw" R:1000 EMPTY_SLOT )
}
aniAlias ("t_Baumsaege_S1_2_S0" 1 "s_Baumsaege_S0" 0.0 0.0 M. "t_Baumsaege_S0_2_S1" R)

ani ("t_Baumsaege_Random_1" 2 "" 0.1 0.1 M. "Hum_Saegen_A01.asc" F 40 90)
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Fraser
  • Gość
Cytuj
Napisano 2011-08-15 21:38

:facepalm:

Nie wiem, czemu ten temat jest jeszcze otwarty.
 

Puchałke

Puchałke

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Cytuj
Nie wiem, czemu ten temat jest jeszcze otwarty.
Nie wiem po co się pytasz, no chyba że to było pytanie retoryczne.
 
prosiałke czemu dajesz mi wyngiel?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry