Jest to mój stary skrypt , z projektu do którego nigdy nie doszło, działanie jest dość proste : po wpisaniu kodu ustalonego w "okej" ładuję się kolejny lewel.
var zmienna : String;//kod który wpisujemy
var okej : String;//kod poprawny
function Update(){
if (zmienna == okej){
Application.LoadLevel("2");//lewel który się ładuję po wpisaniu poprawnej kombinacji
}
}
function OnGUI(){
zmienna = GUI.TextArea(Rect(100,100,300,50), zmienna);
}
Daję cały bo jest bardzo krótki i nie ma co się rozpisywać, może komuś się przyda.
@edit udoskonaliłem kod , teraz wygląda to jak jakiś panel przy drzwaich co wpsiuję się kod :

var zmienna : String;
var okej : String;
var skin : GUISkin;
function OnGUI(){
GUI.skin = skin;
zmienna = GUI.TextArea(Rect(100,150,150,25), zmienna);
if(GUI.Button(Rect(200,350,50,50), "C"))
{
zmienna = "";
}
if(GUI.Button(Rect(100,200,50,50), "1"))
{
zmienna += "1";
}
if(GUI.Button(Rect(150,200,50,50), "2"))
{
zmienna += "2";
}
if(GUI.Button(Rect(200,200,50,50), "3"))
{
zmienna += "3";
}
if(GUI.Button(Rect(100,250,50,50), "4"))
{
zmienna += "4";
}
if(GUI.Button(Rect(150,250,50,50), "5"))
{
zmienna += "5";
}
if(GUI.Button(Rect(200,250,50,50), "6"))
{
zmienna += "6";
}
if(GUI.Button(Rect(100,300,50,50), "7"))
{
zmienna += "7";
}
if(GUI.Button(Rect(150,300,50,50), "8"))
{
zmienna += "8";
}
if(GUI.Button(Rect(200,300,50,50), "9"))
{
zmienna += "9";
}
if(GUI.Button(Rect(150,350,50,50), "0"))
{
zmienna += "0";
}
if(GUI.Button(Rect(100,350,50,50), "OK"))
{
if(zmienna == okej){
Application.LoadLevel("2");
}
}
}