[Poszukuję] Niezedytowanego pliku newworld.zen 4223 5

O temacie

Autor Hastin

Zaczęty 4.04.2012 roku

Wyświetleń 4223

Odpowiedzi 5

Hastin

Hastin

Użytkownicy
posty42
  • Użytkownicy
Potrzebuję pliku NewWorld.zen do Gothic'a 2 NK, który nie został zedytowany.
Poszukuję oryginalnego pliku  :lol:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

[Poszukuję] Niezedytowanego pliku newworld.zen
#1 2012-04-04, 15:00(Ostatnia zmiana: 2012-04-04, 15:00)
Masz go w paczce, Worlds.VDF wypakuj go Gothic VDFS na forum jest tutorial.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Hastin

Hastin

Użytkownicy
posty42
  • Użytkownicy
Masz go w paczce, Worlds.VDF wypakuj go Gothic VDFS na forum jest tutorial.

Ja mam zainstalowanego Vobbilder , GMDK i jakiś tam jeszcze program i plik newworld.zen mam w folderu:
Cytuj
D:\JoWood\Gothic II\_Work\data\Worlds\NewWorld

A pliku World.vdf nie mam :D
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A pliku World.vdf nie mam :D

World.vdf to plik który instaluje się razem z grą więc
masz gre = masz plik world.vdf

Jeśli zaznaczałeś wypakowywanie światów w GMDK to teraz nazywa się
World.vdf.disabled

Hastin

Hastin

Użytkownicy
posty42
  • Użytkownicy
A pliku World.vdf nie mam :D

World.vdf to plik który instaluje się razem z grą więc
masz gre = masz plik world.vdf

Jeśli zaznaczałeś wypakowywanie światów w GMDK to teraz nazywa się
World.vdf.disabled


Nazywa się tak ale co z tego skoro go nie otworzy GoManem

Już znalazłem :D  Temat do zamknięcia :P
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
D:\........\JoWood\Gothic II\Data plik worlds.vdf masz tutaj
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry