Dodaj jeszcze skrypt
B_AssessDamage.d
I poćwicz klikanie w Tab tak zeby skrypt wyglądał jakoś lepiej bo trudno co kolwiek odczytać czy nie lepiej wygląda to tak
func void IceWeapon (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero)) // jeśli jest się bochaterem (bezio) to:
{
var C_ITEM ready; ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
var int damage; damage = 10; //obrazenia
var int randomdmg; randomdmg = Hlp_Random (100);// losuję liczbę od 0 do 100
var int per_of_hit; per_of_hit = 8; // ustala wartość
if (Hlp_IsItem(ready, ItMw_IceWeapon)) // jeśli npc używa broni
&& (randomdmg <= per_of_hit) // i jeśli wylosowana liczba jest mniejsza lub równa 8
&& (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL){ // i jeśli npc nie jest niezniszczalnym
Wld_PlayEffect("spellFX_Icespell_SENDPERCEPTION", hero, slf, 1, damage, DAM_MAGIC, FALSE ); // to pokarz efekt
AI_StartState (self, ZS_MagicFreeze_Ice_Weapon, 0, ""); // i zamroź
};
};
};