Ostrze mrozu 6718 21

O temacie

Autor Sauron

Zaczęty 17.03.2012 roku

Wyświetleń 6718

Odpowiedzi 21

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Ostrze mrozu
#20 2012-03-24, 11:32(Ostatnia zmiana: 2012-03-24, 11:38)
Dodaj jeszcze skrypt
B_AssessDamage.d

I poćwicz klikanie w Tab tak zeby skrypt wyglądał jakoś lepiej bo trudno co kolwiek odczytać czy nie lepiej wygląda to tak

func void IceWeapon (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
    if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero)) // jeśli jest się bochaterem (bezio) to:
    {

var C_ITEM ready; ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
var int damage; damage = 10; //obrazenia
var int randomdmg; randomdmg = Hlp_Random (100);// losuję liczbę od 0 do 100
var int per_of_hit; per_of_hit = 8; // ustala wartość

if (Hlp_IsItem(ready, ItMw_IceWeapon)) // jeśli npc używa broni
&& (randomdmg <= per_of_hit) // i jeśli wylosowana liczba jest mniejsza lub równa 8
&& (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL){ // i jeśli npc nie jest niezniszczalnym
       
Wld_PlayEffect("spellFX_Icespell_SENDPERCEPTION", hero, slf, 1, damage, DAM_MAGIC, FALSE ); // to pokarz efekt
AI_StartState (self, ZS_MagicFreeze_Ice_Weapon, 0, ""); // i zamroź
};


    };
};

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
czyli można zamknąć
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry