[G1] Ucieczka_mod 12130 27

O temacie

Autor SigmorPL

Zaczęty 30.09.2012 roku

Wyświetleń 12130

Odpowiedzi 27

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Chujowe  :D
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Zważ, że to jego pierwszy mod. Oczywiście to nie znaczy, że trzeba go "głaskać po główce", ale wątpię, że pierwszy każdego mod jest idealny
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jeśli chcecie zrobić dobrego moda musicie nauczyć się robić rutyny aby obejść to żeby nie kończyli za nami gonić.
A nie lepiej zmienić wartość follow_time? Aivar taki :D
Ewentualnie tak jak mówisz dać Follow_playera (bo o tym mówisz tia? :D )
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A nie lepiej zmienić wartość follow_time? Aivar taki :D
Ewentualnie tak jak mówisz dać Follow_playera (bo o tym mówisz tia? :D )
mówię o stworzeniu całkiem nowej rutyny bo uruchamianie przez dialog ssie do 1 strażnika chciałem się zakraść z mieczem  zaczął krzyczeć schowaj broń i miał w dupie atak ;d

SigmorPL

SigmorPL

Użytkownicy
posty9
Propsy4
  • Użytkownicy

SigmorPL

Gothic Ucieczka_mod
#24 2012-10-01, 15:03(Ostatnia zmiana: 2012-10-01, 15:09)
Robiłem dużo na łatwiznę bo szukałem długo informacji  o tych rzeczach i nie mogłem wyszukać tego.
PS :Jakby przy opisie błędów częściej znajdowały by się opisy jak to poprawić .

A i co do dubbingu zna ktoś może jakiś program do tworzenia dubbingu bez mikrofonu ?
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
tak ja znam... inni ludzie z mikrofonem :)  bo inaczej nie da rady
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Gothic Ucieczka_mod
#26 2012-10-01, 15:24(Ostatnia zmiana: 2012-10-01, 15:25)
PS :Jakby przy opisie błędów częściej znajdowały by się opisy jak to poprawić .
Mamy ci wszystko tłumaczyć ?? My się napiszemy a ty stwierdzisz ze to akurat umiałeś ... tego czego nie rozumiesz pytaj w problematyce.

A i co do dubbingu zna ktoś może jakiś program do tworzenia dubbingu bez mikrofonu ?
ivona którą użyłeś ... Mi tam się taki dub podoba ale można by zrobić 2 paczki .mod
pierwsza paczka zawierająca moda
druga zawierająca SAM dubbing

i robisz 2 INI
w jednym
vfd = paczka1.mod  paczka2.mod
nazwy sa oddzielona 2 spacjami
i ten ini bedzie się nazywał Mod z dubbingiem

w drugim ini
vfd = paczka1.mod
i to będzie się nazywało mod bez dubbingu

Wtedy pozostawiasz wybór graczowi.


tak ja znam... inni ludzie z mikrofonem :)  bo inaczej nie da rady
... zawsze można nagrywać przez słuchawki zapomniałeś o tej możliwości ;d

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Fajny modzik głownie podobało mi się dubing z ivony gdyż już lepszy taki dubing niż żaden.Co to fabuły moda to faktycznie trochę banalna fabuła ale ogółem mi się podobał.
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry