Kości i model 2525 1

O temacie

Autor Reverse

Zaczęty 11.01.2012 roku

Wyświetleń 2525

Odpowiedzi 1

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Kości i model
2012-01-11, 15:46(Ostatnia zmiana: 2012-01-11, 17:35)
Witam wiem że pewnie jest o tym wiem że sam siebie tym tematem poniżam, lecz oto mój problem:
Podczas składania modelu z koścmi, te z czepiają się z obszarem modelu, którym nie chciał bym żeby się łączyły, jak odznaczyć to połączeie.

Screen

http://imageshack.us/photo/my-images/585/scr1s.jpg/

Screen miał być normalnie ale mam błąd o formacie pliku.

@Down
Co to grafików/animatorów którzy pracują w 3DS MAX na forum niema.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
zazanacz te vertexy i jest tam v menu troche nizej absolute wieght albo cosz takiego to daj na zero . mozes sobie wlacyc nawet malovanie  podczepiania albo poprostu zaznaczac vertexy i ustaviac im alboslutnie podlaczenie . v miejscach pomiedzy dvomi kosciami to np ustav ze podlega jednej kosci wiencem drugiej mniej ....
jak cosz nevies najpierv zerknij na YT - 3ds max skin

doklanie dla cebie
https://www.youtube.com/watch?v=3dsMaxHowTo
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry