Nie wyświetlające się dialogi 4319 19

O temacie

Autor Piordonek

Zaczęty 27.02.2012 roku

Wyświetleń 4319

Odpowiedzi 19

Piordonek

Piordonek

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Witam.

Chciałbym zrobic moda do gothic 2 nk ale mam pewien problem. Otóż wklejam gotowy skrypt sciagniety z internetu, naprawiamm skrypty w Spacerze 2.6.1, a pozniej aktualizuje dialogi. Włączam G2 przez G2mdk. podchodze do postaci i wybieram opcje dialogową związaną z zadaniem. odczekuję chwile, dodaje mi sie wpis do dziennika, ale nie wyswietlają sie napisy z dialogami. Nie wiem co zrobic i co mam źle. Wszystko robie z poradnika Czipa17.

prosze o szybką odp. w załączniku dodaję skrypt
 

gothic1210
  • Gość
Z tego co pamiętam tam po drodze trzeba było jakiś plik z tymi skryptami usunąć i zapisać w spacerze nowy. Zrobiłeś to?
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
'Reparse Script' zaznaczyłeś?
Trzeba wywalić  OU.BIN i później w spacerze naprawić skrypty tak jak ty to ująłeś i stary plik zastąpi nowym OU.BIN
 

Piordonek

Piordonek

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Przed zaktualizowaniem dialogów usuwam ou.bin i ou.csl z folderu cutscene.
Nie wiem czy to coś zmienia ale przed włączeniem spacera wyskakuje mi "An unsupported was attempted." To coś zmienia?

EDIT:
A i teraz jeszcze jak klikne Napraw skrypty w Spacerze to mi wyskakuje mi błąd U:PAR:Expected ';' (line 2) Jak sprawdzam skrypty to w tej linijce mam średnik.
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Przed zaktualizowaniem dialogów usuwam ou.bin i ou.csl z folderu cutscene.

A pierwsze zagadnienie które poruszyłem?
 

Piordonek

Piordonek

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi ci o G2MDK mam po niemiecku i przy włączaniu zaznaczam "Skripte parsen"

EDIT
Wgrałem od nowa skrypty a i tak wyskakuje mi ten błąd U:PAR:Expected ';' (line 2)
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Nie wyświetlające się dialogi
#6 2012-02-27, 20:42(Ostatnia zmiana: 2012-02-27, 20:43)
1. Bo trzeba zreparsować w spacerze.
2. Pokaż skrypt

Sorry nie zauważyłem, bo mi się pokazał tylko post nade mną.
 

Piordonek

Piordonek

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
A jakie są dokładnie błędy? Sprawdź w zSpy.
 

Albis445

Albis445

Użytkownicy
posty46
Propsy3
  • Użytkownicy
Myślę że to z innym skryptem związane :>
Usuń cały folder z skryptami i pobierz PL lub rozpakuj VDFS z .dat xD
albo nie ... spróbować możesz ;]
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Nie wyświetlające się dialogi
#10 2012-02-27, 20:50(Ostatnia zmiana: 2012-02-27, 20:52)
No właśnie też tak myślę, bo ten jest dobry. Pokaż skrypt NPC-a i wszystko inne co dodałeś.

A line dwa tutaj to:
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
 

Piordonek

Piordonek

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
maciejh gdy zaznaczam reparsowanie skryptów przez g2mdk to nie wyskakują błędy, a gdy włączam Spacera i klikam napraw skrypty to wyskakuje błąd.
Albis445 usunąłem cały folder i wrzuciłem polskie skrypty. Później wrzuciłem skrypty nowej postaci.

Daje tutaj wszystkie skrypty jakie dodawałem lub zmieniałem
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
A czy dawałeś coś jeszcze oprócz NPC-a i dialogu? Jak nie to zrób parsowanie Spacerem bez nich i zobacz co się stanie. Może przy kopiowaniu któregoś pliku ci się "omcknął" średnik.
 

Piordonek

Piordonek

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Usunąłem wszystkie skrypty później dodałem te spolszczone. Nie dodawałem swoich. włączyłem spacera i wziąłem napraw skrypty. wybrałem plik GOTHIC.DAT i wyskoczył błąd ze średnikiem. poźniej włączyłem od nowa spacera i wybralem do naprawiania skryptów plik gothic.src i wyskoczyło Access Violitation(czy jakoś tak).
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spróbuj reinstall. Nie chodzi o kliknięcie "odinstaluj", tylko wywalasz ręcznie. Powinno pomóc.

Chyba
 

Piordonek

Piordonek

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Dobra. Spróbuję reinstalll ale to już jutro...
 

Albis445

Albis445

Użytkownicy
posty46
Propsy3
  • Użytkownicy
A zrób sobie taki eksperyment, usuń twoje skrypty i zobacz czy wywala owy błąd.
Jeżeli tak problem leży w twoich skryptach ;p
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Usunąłem wszystkie skrypty później dodałem te spolszczone. Nie dodawałem swoich. włączyłem spacera i wziąłem napraw skrypty. wybrałem plik GOTHIC.DAT i wyskoczył błąd ze średnikiem. poźniej włączyłem od nowa spacera i wybralem do naprawiania skryptów plik gothic.src i wyskoczyło Access Violitation(czy jakoś tak).
Z tego co wiem polskie skrypty nie nadpisują wszystkich skryptów więc jeżeli usunąłeś wszystko a potem dodałeś nowe brakuje Ci paru plików.

Oraz przy reparsowaniu skryptów musisz parsować gothic.src.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Piordonek

Piordonek

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Zrobiłęm reinstall całego gothica 2 nk. jak chciałem zreparsowac w spacerze plik gothic.src wyskoczyło Access Violation. I teraz mam pytanie co to oznacza?
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Zrób jak mówi Sawik powyżej.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry