Witam
Postaram się opisać problem jak najdokładniej. Otóż jest sobie postać, która ma trzy długie dialogi + dialog wstępny który jest przed pozostałymi a więc razem cztery. W dialogu wstępnym mam zadeklarowaną przed instance zmienną
var int zmienna;
Dobra teraz dalej - chcę by dialog 1 był odpalany dopiero następnego dnia i analogicznie, dialog 2 za dwa dni, a dialog trzeci za 3 dni. Wobec tego robiłem wiele kombinacji - niżej jest warunek na dialog dzień do przodu
FUNC INT DIA_BP_HB_Condition()
{
if (zmienna + 1 <= Wld_GetDay())
{
return true;
};
};
Dwa dni do przodu
FUNC INT DIA_BP_HB_Condition()
{
if (zmienna + 2 <= Wld_GetDay())
{
return true;
};
};
Trzy dni
FUNC INT DIA_BP_HB_Condition()
{
if (zmienna + 3 <= Wld_GetDay())
{
return true;
};
};
I teraz - niezależnie od operatora którego używałem, (==), niezależnie nawet od dodawania dnia bez zmiennej, za pomocą zwykłej funkcji Wld_GetDay, to zawsze po przespaniu przed aktywacją tej zmiennej czy dialogów, dialogi owe były dostępne w momencie wywołania zmiennej - i na dodatek jeszcze wszystkie, nawet te na 3 dni do przodu. Jest jakieś racjonalne tego wyjaśnienie?
Pozdrawiam