Problem z nowy potworkiem 2442 2

O temacie

Autor sahari

Zaczęty 4.02.2012 roku

Wyświetleń 2442

Odpowiedzi 2

sahari

sahari

Użytkownicy
posty12
Propsy1
  • Użytkownicy

sahari

Problem z nowy potworkiem
2012-02-04, 22:11(Ostatnia zmiana: 2012-02-04, 22:11)
Siema.
Stworzyłem nowego potworka, z całkiem nowymi animacjami, zrobiłem skrypt wszystko ale kiedy próbuje go przyzwać wyskakuje mi: "D: Fatal error! Goodbye"
oto warny które wyskoczyły mi podczas kompilowania Sourcerem


Naprawde zależy mi na tym aby ten potworek działał poprawnie, więc jeżeli ktoś podsunie pomysł dzięki któremu on zadziała podeśle mu całego mdsa razem ze wszystkimi animkami. coś na zachęte:

jak podałem za mało informacji, pisać
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Źle napisany MDS między innymi źle napisane liczby klatek w animacjach.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

sahari

sahari

Użytkownicy
posty12
Propsy1
  • Użytkownicy

sahari

Problem z nowy potworkiem
#2 2012-02-04, 22:17(Ostatnia zmiana: 2012-02-04, 22:28)
właśnie klatki są dobrze napisane, nie wiem czemu wyskakuje taki komunikat, dla pewności sprawdze
obczaj:
ani         ("t_FistRunTurnL"         20   "t_FistRunTurnL"   0.2   0.0   M.   "WraithLord_turnLR.asc"      F   20   39)
         {

            *eventSFX   (8   "TRO_STEPLIGHT"   EMPTY_SLOT   )
         }
tak na przykładzie ta animka ma 40 klatek więc co za problem?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry