Niezmienia rutyny 1829 1

O temacie

Autor Kiper i Kiełbasian

Zaczęty 29.01.2012 roku

Wyświetleń 1829

Odpowiedzi 1

Kiper i Kiełbasian

Kiper i Kiełbasian

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Witam. Zrobiłem NPC, ale nie zmienia rutyny gdy mu daje w dialogu aby ją zmienił. Mam taki sam numer postaci jak i rutyny . Jest to rutyna po której npc biegnie do danego waypointa. dałem mu nazwę rutyny "ide" a on nadal ma tą samą rutyne czyli "start" co robić? przy okazji skryptów nie pokaże bo je mam na drugim kompie do którego nie mam dostępu do neta. PROSZĘ O POMOC!
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mam pytanie... Jak możemy znaleźć błąd skoro nie widzimy skryptu? Przyczyn może być kilka zaczynając od źle napisanej rutyny przez literówki do dodania tego w komentarzu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry