Błąd przy kompilowaniu 2759 3

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 23.12.2011 roku

Wyświetleń 2759

Odpowiedzi 3

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Błąd przy kompilowaniu
2011-12-23, 20:48(Ostatnia zmiana: 2011-12-24, 11:00)
chcialem porobic nowe potwory z innymi teksturami , wiec wypakowalem vdfsem niektore pliki mdl
potem chcialem je zmienic na format asc gothicsourcerem ale pojawia sie oto taki blad z kazdym plikiem : Error : File 'SHA_BODY.MDL' not compatible version.
moze mi ktos powiedziec co sie kur.. dzieje?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jest to twoj blad. Zle zaznaczyles czesc gry przy decompilacji. Jak nie wiesz o czym mowie to przeczytaj tutek edkasumo o decompilowaniu. Sorry za orty ale z telefonu pisze.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
wybralem ktora czesc gothica , nawet korzystalem z jego tutka ale i mi sie pojawia blad podczas compilowania
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Błąd przy kompilowaniu
#3 2011-12-26, 14:55(Ostatnia zmiana: 2011-12-26, 15:00)
Prawdopodobnie nie masz wszystkich animacji stwora. Jak chcesz mieć animacje w asc najlepiej zdekompiluj mds (msb) a nie pojedyncze animki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry