Spacer brązowy ekran 2141 4

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 14.04.2015 roku

Wyświetleń 2141

Odpowiedzi 4

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dowiedziałem się już jak oteksturować nowy model, otworzyłem spacera wczytałem mesha i pokazał mi się brązowy ekran :
http://s2.ifotos.pl/img/spacerPNG_wesaqqx.png
Mesha wczytałem z folderu Meshes\mw_swords
Dźwięki są, np. Bariera
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

gothic1210
  • Gość
Pojeździj kamerą. Pewnie jest trochę niżej. 
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dziękuję, pomogło, jeszcze chciałbym się dowiedzieć jak mogę zmniejszyć prędkość kamery na przyciski A Y (góra dół) bo po zmniejszeniu w general zmieniło tylko się kierowanie strzałkami.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

gothic1210
  • Gość
Odnosi się to do wszystkich osi. Co ci mogę doradzić? Spróbuj sobie obrócić kamerę przy użyciu freelook (klawisz F3). 
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F

Draquer

Spacer brązowy ekran
#4 2015-04-14, 19:03(Ostatnia zmiana: 2015-04-14, 19:14)
Dobra, teraz jeszcze nie wiem jak mam nałożyć teksturę na zaznaczony model.
EDIT: dobra to już wiem, ale nie wiem jak wrzucić teksturę broni żeby tekstura na modelu nie była kamienna. W g2 były tekstury wypakowane, a w g1 nie są :/
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry