Oświetlenie kolonii GI - błąd? 2566 4

O temacie

Autor

Zaczęty 15.11.2011 roku

Wyświetleń 2566

Odpowiedzi 4

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy

Gotyk

Oświetlenie kolonii GI - błąd?
2011-11-15, 09:24(Ostatnia zmiana: 2011-11-15, 18:58)
POMOCY!

Właśnie tworzę moda , ma to być taka urozmaicona fabuła Gothic 1. No wszystko ładnie pięknie, wszystko działa aż nagle po pewnym włączeniu Gothic w nocy przestały palić się ogniska i latarnie na dworze.
Załączam tu świat i skrypt startup'a i proszę o pomoc, w zamian zamieszczę w modzie podziękowania:)

Świat i skrypt jest tutaj w rarze (free downal):
http://chomikuj.pl/M...odowanie+Gothic
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Spodziewałem się że w paczce będzie Startup.d, pewnie coś grzebałeś i nie przypisują się rutyny obiektom. Przywróć oryginalny Startup.d i nie psuj nie tam gdzie trzeba.
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Spodziewałem się że w paczce będzie Startup.d, pewnie coś grzebałeś i nie przypisują się rutyny obiektom. Przywróć oryginalny Startup.d i nie psuj nie tam gdzie trzeba.

Nie przywróciłem stary start up ale nadal to samo... Dodałem tylko nowe postaci dla testu obozu, patrzę po kompilowaniu i się nigdzie już nie świeciło...
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Miałem ten sam problem ;d  ognie z pochodni to nic innego jak ZEN`y z PFX`em oraz lightem

pewnie dałeś paczce wordls.vdf inne rozszerzenie

wypakuj wszystkie światy które mają w nazwie LIGHT ;)

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Miałem ten sam problem ;d  ognie z pochodni to nic innego jak ZEN`y z PFX`em oraz lightem

pewnie dałeś paczce wordls.vdf inne rozszerzenie

wypakuj wszystkie światy które mają w nazwie LIGHT ;)

Dzięki!:D
Propos za pomoc :)  

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry