Błąd MDH 3810 18

O temacie

Autor PROR

Zaczęty 19.11.2011 roku

Wyświetleń 3810

Odpowiedzi 18

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy

PROR

Błąd MDH
2011-11-19, 12:56(Ostatnia zmiana: 2011-11-19, 12:59)
Witam zrobiłem model stwora, jego animacje na podstawie owcy (tylko pliki .asc i jeden mds) wrzucam mds i asc do _compilied parsuje skrypty i jest ok, tylko podczas przywoływania stwora wychodzi mi błąd  {MDH .............. found not} co źle zrobiłem?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie znaleziono jakiegoś pliku o rozszerzeniu MDH.
 

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
Nie znaleziono jakiegoś pliku o rozszerzeniu MDH.
Ale jak mam zrobić plik MDH
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
To jest jedna ze skompilowanych wersji pliku z szkieletem / modelem o rozszerzeniu asc np Hum_Body_Naked0.asc i on kompiluje się na mdh i mdm.
 

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
A czm to skomplikować?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Samo powinno się skompilować bądź cały mds skompiluj gothic sourcer-em
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A czm to skomplikować?
Gothic potrzebne mu rzeczy sam sobie przerabia na wersje skompilowaną więc o jakiejś ASC zapomniałeś pewnie. Albo czegoś w mds nie napisałeś. Albo potrzeba jeszcze jakiegoś innego pliku

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Albo tak jak @Rafał mówi coś spieprzyłeś w mds jakaś literówka bądź coś większego choć w tedy prawdopodobnie wywaliło by że brakuje jakiegoś asc choć z gothicem nigdy nic nie wiadomo.
 

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy

PROR

Błąd MDH
#8 2011-11-19, 13:15(Ostatnia zmiana: 2011-11-19, 14:53)
MDS jest ok naprawiałem go 4 razy :[

animacje są z owcy zamieniłem model w pliku sheep_body na mój i wszystkie animki nazwałem cow_... a w mds zamieniłem sheep na cow i shp na cow ido _compilied dorzuciłem sheep_run bo wyskakiwał mi błąd że tego niema.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
powinieneś mieć wszystkie animki / modele w wersji asc wkleić je do anims tam też umieścić mds i uruchomić gothica i przyzwać to coś (ale usuń skompilowane animki / modele / mds-y z _compiled)
 

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
powinieneś mieć wszystkie animki / modele w wersji asc wkleić je do anims tam też umieścić mds i uruchomić gothica i przyzwać to coś (ale usuń skompilowane animki / modele / mds-y z _compiled)
Wklejć ja do anims cy do _compilied
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Cytuj
ja do anims cy do
O kurwa oO .

No napisałem że pliki asc do anims a nie do _compiled bo tam są wersje skompilowane.
 

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy

PROR

Błąd MDH
#12 2011-11-19, 14:17(Ostatnia zmiana: 2011-11-19, 14:54)
no ale wcześniej tak zrobiłem

może cos z modelem ma 998 płaszczyzn
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie dubluj postów :facepalm:  czyli albo nie masz wszystkich animek albo spieprzyłeś coś w mds
 

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
animki są wzięte z owcy a mds też tylko przerobiony
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Sprawdź jeszcze raz dokładnie wszystkie nazwy animek w plikach i w mds-ie
 

PROR

PROR

Użytkownicy
posty42
Propsy6
  • Użytkownicy
a wystarczą tylko pliki .asc i mds bo jak brałew stwory s wog'a to były jeszcze mdf i mdh
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Edek zapomniałeś powiedzieć że musi jeszcze usunąć plik z _compiled z podobną nazwą do oryginalnej (piszę podobną bo nie pamiętam czy dodaje tak jak w przypadku tekstur C- z przodu). Jak gothic widzi skompilowany MDS nie sprawdza nieskompilowanego w poszukiwaniu zmian.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Błąd MDH
#18 2011-11-19, 17:56(Ostatnia zmiana: 2011-11-19, 17:57)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry