Pierścień gildii 2250 2

O temacie

Autor karus

Zaczęty 4.11.2011 roku

Wyświetleń 2250

Odpowiedzi 2

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy

karus

Pierścień gildii
2011-11-04, 14:20(Ostatnia zmiana: 2011-11-04, 14:27)
No cześć.

Czy istnieje jakieś obejście problemu który pojawia się gdy w skrypcie pierścienia zadeklarujemy że po założeniu zmienia nam się gildia na zwierzęcą typu GIL_GOBBO, natomiast nie można po tym odpalić okna ekwipunku? Mam zadeklarowane w on_unequip

   FUNC VOID UNEQUIP_Pierscien1()
   {
      hero.guild = GIL_NONE;
      Npc_SetTrueGuild (hero,GIL_NONE);
   };

Zadziałałoby gdybym mógł odpalić ekwipunek, logika podpowiada że tak nie da się, bo zwierzęta nie mają ekwipunku jako takiego w tym sensie że jako hero nie odpalimy TAB'em. Ale wolałbym się upewnić :D
Za pomoc dzięki.

Edit: jedno obejście wymyśliłem, to dołączyć do funkcji equip resp niewidzialnego npct'a po którym dialogu przejdę w stan gil_None. Ale szukam czegoś bardziej trywialnego.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Nie jestem pewien, ale może spróbuj zmienić gildię z goblina na gildię orka (jeśli rodzaj gildi nie ma większego znaczenia), ponieważ ork może używać ekwipunku.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

karus

karus

Użytkownicy
posty122
  • Użytkownicy
Probówałem i niestety nie działa ;) Ur-Shak natomiast ma gildię NONE
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry