Zbyt duża animacja? 2247 1

O temacie

Autor White Raven

Zaczęty 19.09.2011 roku

Wyświetleń 2247

Odpowiedzi 1

White Raven

White Raven

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Witam mam pewien pytanie. Gdzy przerobie model animaci za pomocą blendera i ma ona ok 1-2 mb to przy uruchomieniu gotchica bądz w czasie gdy prubuje założyć tą zbroje wyskakuje błąd i gra sie wyłącza. Czy to może być od rozmiaru pliku? A jeżeli nie to w jaki sposób można rozwiązać problem tego typu?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pliki asc sa w dwoch rodzajach jeden przenoszoncy model oraz kosci oraz drugi zawierajacy animacje jako sekwencje ruchowe. Upewnij sie  ze masz to poprawnie jezeli chodzi o zbroje powinien byc to model. Rozmiar pliku nie powinien byc problemem. W sprawdz w zSpy co powoduje problem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry