Witam znalazłem na WoG nowego zwierzaka do dodania
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=455pobrałem do niego teksturę
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=456dałem pliki asc do
_Work\Data\Anims\asc_anims\Schildkroete
plik mds dałem do
_Work\Data\Anims\_compiled
zmieniłem w którymś tam asc ścieżkę do tex
oraz skopiowałem SCHILDKROETE_BODY.ASC kopie nazwałem SCHILDKROETE_BODY_V0.ASC
i się udało zobaczyłem żółwia w grze ale ...
Stoi on cały czas w miejscu :( jeżeli się w niego zamienimy możemy się tylko obracać na boki coś źle zrobiłem ? błąd w ZSpy jest taki
[w] 01:17 Warn: 0 U: ANI: No Stand-Ani for current Weaponmode found. .... <oAniCtrl.cpp,#785>
[w] 01:17 Warn: 0 U: ANI: No Stand-Ani for current Weaponmode found. .... <oAniCtrl.cpp,#785>
[w] 01:17 Warn: 0 U: ANI: No Stand-Ani for current Weaponmode found. .... <oAniCtrl.cpp,#785>
[w] 01:17 Warn: 0 U: ANI: No Stand-Ani for current Weaponmode found. .... <oAniCtrl.cpp,#785>
[w] 01:17 Warn: 0 U: ANI: No Stand-Ani for current Weaponmode found. .... <oAniCtrl.cpp,#785>
skrypt żółwia :
instance zolw (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Zółw";
npctype = npctype_ambient;
guild = GIL_NONE;
level = 2;
id = 9001;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 13;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 64;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 64;
//-------- visuals --------
Mdl_SetVisual (self,"Schildkroete.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"SCHILDKROETE_BODY_V0", DEFAULT,DEFAULT,"",DEFAULT, DEFAULT,-1);
};
Co źle zrobiłem ??