1PN za 1pkt siły 3599 7

O temacie

Autor Rhrobar

Zaczęty 7.07.2011 roku

Wyświetleń 3599

Odpowiedzi 7

Rhrobar

Rhrobar

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
jak to zrobić?
bo w 2nk jest tak że jak masz 30 siły to potem jest  10PN za 5siły

gdzieś ktoś kiedyś ten temat napisał.. szukałem teraz.. ale nieznalazłem(doszedłem do 14str)
wiem że trzeba coś podmienic
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Jest to plik B_GetLearnCostAttribute.d (ścieżka Content->Story->B_Story), a koszt siły wygląda tak:
// ------ Kosten für Stärke ------
if (attribut == ATR_STRENGTH)
{
if (oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 120) { kosten = (5); }
else if (oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 90) { kosten = (4); }
else if (oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 60) { kosten = (3); }
else if (oth.aivar[REAL_STRENGTH] >= 30) { kosten = (2); }
else { kosten = (1); };
};
Żeby koszt siły był zawsze 1, trzeba zmienić wszędzie kosten na 1 lub zmienić skrypt żeby wyglądał tak:
// ------ Kosten für Stärke ------
if (attribut == ATR_STRENGTH)
{
kosten = (1);
};
Oba sposoby powinny działać.
 

Rhrobar

Rhrobar

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy

Rhrobar

1PN za 1pkt siły
#2 2011-07-08, 13:19(Ostatnia zmiana: 2011-07-08, 13:31)
Dziękuje Ezzam! :)  (dostałeś propsa)

i jeszcze jedno:
jak zmienić żeby miskstura zamiast 50 dodawała np 100hp?
który folder zato odpowiada?
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
W pliku It_Potions na górze są ustalone stałe dotyczące odnowionego życia, many etc. np.
const int HP_Essenz = 50;Niżej są skrypty mikstur, do których przypisane są funkcje, np. funkcja esencji leczniczej:
FUNC VOID UseItPo_Health_01()
{

Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, HP_Essenz);
};
oznacza że odnawia ilość życia określoną w stałej HP_Essenz. Możesz zmienić wartość stałej na dowolną.
 

Rhrobar

Rhrobar

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
a gdzie jest It_Potions
podaj ścieżke
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Scripts\Content\Items
 

Rhrobar

Rhrobar

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy

Rhrobar

1PN za 1pkt siły
#6 2011-07-08, 13:42(Ostatnia zmiana: 2011-07-08, 14:25)
jeszcze raz dziękuje :)  (+2propsy czyli 3)
jesteś bardzo pomocny


I wiadmość do Aministratorów i do medatorów:
nie zamykajcie tematów ( jak już to usuncie )
bo znalazłem temat na str 15-17(?)
i chciałem sie o coś zapytać to nie dam rady
i przez zamykanie tematów użytkownicy robią więcej tematów..
a tak to by poszukali i by sie zapytali.. ale jeżeli jest zablokowany to zrobią nowy (jeśli z tamtego nic nie rozumią)

a niewiesz jeszcze jak zmienić muzyke w menu?
 

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy

skszacik

1PN za 1pkt siły
#7 2011-07-08, 14:17(Ostatnia zmiana: 2011-07-08, 14:18)
Poszukaj muzyki w Folderze SFX a jak nie to w Music. jezeli jest w SFX to zmieniasz nazwę na nazwę taka jak nazywa sie ta muzyka co teraz jest (wiem trudno zrozumiec xD) a jak w Music to ciężko. Ale chyba konwertowanie do formatu tego jaki jest w gothicu zostaje. Wiem że sobie poradzisz ;]

Edit: A i nie pisz post pod postem używaj opcji Edytuj
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry