Tree Creator 3238 7

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 5.07.2011 roku

Wyświetleń 3238

Odpowiedzi 7

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Zna może ktoś program do tworzenia drzew 3d. Słyszałem o jakimś tree creatorze ale nic nie znalazłem na necie. Jak ktoś ma link czy coś to był bym bardzo wdzięczny jakby jako takie porzucił :D
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bodajże w UDK jest coś takiego, chociaż nie jestem pewien.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nazywa się treeGenerator na YT bodajże widziałem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
@Dracon w unity też jest generator drzew ale czy takie drzewa można używać poza np. unity?
 

Arek

Arek

Użytkownicy
posty56
Propsy7
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Arek

Tree Creator
#4 2011-07-05, 22:08(Ostatnia zmiana: 2011-07-05, 22:13)
Proszę: http://www.tree-gene...om/download.php
Nie jest to jakieś arcydzieło ale działa i spełnia swoją funkcję.
PS. A co do UDK, to chyba rzeczywiście coś takiego tam jest... Musiałbyś sam zobaczyć

Znalazłem kolejny generator: http://www.treegener...om/download.htm

I jeszcze jeden: http://www.easytreegenerator.info/download.aspx
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Wielkie dzięki:D
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
W UDK masz SpeedTree Modeler i Compiler, tylko do używania w UDK. Poza tym musiałbyś poświęcić czas na implementację takiego czegoś do Twojej gry.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie no w unity też jest dobry generator drzew. Mi chodziło właśnie o programy nie połączone z żadnym enginem. BTW to co mi Arek dał to wystarczy:D.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry