Potwory z gothic II w gothic I 5668 9

O temacie

Autor DeCarD

Zaczęty 19.06.2011 roku

Wyświetleń 5668

Odpowiedzi 9

DeCarD

DeCarD

Użytkownicy
posty28
Propsy1
  • Użytkownicy

DeCarD

Potwory z gothic II w gothic I
2011-06-19, 17:14(Ostatnia zmiana: 2011-06-19, 17:26)
Chciałbym umieścić potwory z gothic II w gothic jeden a konkretnie smoka.I tu moje pytanie jakie pliki trzeba skopiować do gothic I by to działało.Widziałem na forum że były podobne tematy , ale nie znalazłem w nich oczekiwanej odpowiedzi i do tego gothic sourcer jak chce dekompilować mds z gothic 2 albo pokazuje error albo nic nie wypakowuje.
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
W Mrocznych Tajemnicach był smok. Zobacz tamte skrypty...

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Chciałbym umieścić potwory z gothic II w gothic jeden a konkretnie smoka.I tu moje pytanie jakie pliki trzeba skopiować do gothic I by to działało.Widziałem na forum że były podobne tematy , ale nie znalazłem w nich oczekiwanej odpowiedzi i do tego gothic sourcer jak chce dekompilować mds z gothic 2 albo pokazuje error albo nic nie wypakowuje.

W gothic 2 dekompilujesz pliki .msb . Kiedy je zdekomplujesz wrzucasz zawartość do folderu anims w G1 a następnie piszesz skrypt opierając go w sekcji visuals o mds#msg152472a i  .asc wyglądu ciała potwora.
 

DeCarD

DeCarD

Użytkownicy
posty28
Propsy1
  • Użytkownicy
Problem w tym że nie moge dekompilować nie pojawia się ten plik po dekompilacji.
 

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
bierzesz mds,asc i 3ds danego potwora,potem przerabiasz skrypt w gothic 1 jakiegoś potwora i masz :)  i jeszcze texturę i zmieniasz nazwę

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
bierzesz mds
W G1 nie ma mds chyba, jakiś podobny jest gothicsourcer powinien pomóc przy zmianie formatu. :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Problem w tym że nie moge dekompilować nie pojawia się ten plik po dekompilacji.
Możliwe że podałeś nieprawidłową ścieżkę przy dekompilacji.
 

DeCarD

DeCarD

Użytkownicy
posty28
Propsy1
  • Użytkownicy

DeCarD

Potwory z gothic II w gothic I
#7 2011-06-19, 20:20(Ostatnia zmiana: 2011-06-19, 20:20)
Jak próbuje dekompilować to wyskakuje błąd : Error:ZDISK:No such file or directory (ENOENT) in Create D:\Gry\Gothic2\_Work\Data\Anims\asc_dragon_rock\DRAGON_ROCK>MDS
 

Tasilvar

Tasilvar

Użytkownicy
zwykły user
posty264
Propsy17
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • zwykły user
Z błędu wynika stąd że w tym katalogu nie znaleziono pliku/ścieżki. Wystarczy że gomanem wyeksportujesz plik .msb do katalogu anims i powinno być  :ok:   W każdym razie zarzuciłem ci już zdekompilowany plik dragon.msb i dragon_rock.msb .


http://www21.zippyshare.com/v/78159288/file.html
 

DeCarD

DeCarD

Użytkownicy
posty28
Propsy1
  • Użytkownicy
Dzięki że wrzuciłeś ale jeżeli chodzi o gomana to program mi się strasznie zawiesza.Nie wiem co jest ale jak chce coś wczytać to zatnie się a pasek do przewijania tekstur ciągle skacze do góry i na dół jedyne wyjście to zakończyć proces.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry