Rzeczywiste wartości uczonych atrybutów - G2 NK 1970 0

O temacie

Autor TheTruman

Zaczęty 3.07.2011 roku

Wyświetleń 1970

Odpowiedzi 0

TheTruman

TheTruman

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Jak w temacie...

Chciałbym sobie delikatnie zmienić Gothica 2 NK... mianowicie chciałbym uniezależnić sposób zdobywania wartości określonego atrybutu od od wartości jaką posiadam teraz... przeglądając skrypty zauważyłem, że teoretycznie chyba miało być to zaimplementowane ( są chyba zarezerwowane pola atrybutów na to - ale mogę się mylić ), ale nie zostało. <== Błąd

No i chciałbym to uczynić... ponieważ mag jest dla mnie straaasznie irytujący pod tym względem ( początek - za trudno, środek - idealnie, koniec - za łatwo ).

Myślałem o tym, że wartości REAL_... miały wykonywać tę rolę. <== Błąd

I dlatego pisze tu z prośbą o pomoc:

Gdzież to należy zmienić? Bo w praktyce:
B_RaiseAttribute i tak wyrównuje obie wartości do siebie niezależnie od tego czy zwiększono grzybem, miksturą, tabliczką czy nauczycielem. <== Błąd
dodatkowo
B_TeachAttributePoints coś wydaje mi się nie tak.

Oczywiście mogę się mylić i to wszystko ma inny cel,
albo grając w tą grę kilka razy ani razu nie zauważyłem, że tak jest ( mało prawdopodobne ),
ale jeżeli nie to mam nadzieję uzyskania jakiejś odpowiedzi.

Z góry dziękuję za pomoc.

Edit: Zdałem sobie sprawę, że moje założenie było mylne co do celu użycia wartości REAL_... (amulety stuff)
Ale nadal pytanie zadaję, czy się da to uczynić?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry