Po zakończonym dialogu walka ...? 2540 2

O temacie

Autor janpl

Zaczęty 18.04.2011 roku

Wyświetleń 2540

Odpowiedzi 2

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Na przykład nasza postać rozmawia z drugą i po wybraniu dialogu np. Twój ojciec zabawiał się z owcami. I wtedy zaczynamy walczyć z tym npc z którym rozmawialiśmy. Jak zapisać taki warunek.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Na przykład nasza postać rozmawia z drugą i po wybraniu dialogu np. Twój ojciec zabawiał się z owcami. I wtedy zaczynamy walczyć z tym npc z którym rozmawialiśmy. Jak zapisać taki warunek.


Trzeba zapisać takie coś

B_Attack (self, other, AR_NONE,1);

Ale wydaje mi się, że podobny temat był już, chociaż mogę się mylić
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Dzięki działa :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry