Już zrobiłem pokera w VBS bo nie jestem u siebie teraz tylko do gothic`a to dać
Nie ma tu sprawdzania kto wygrał ale nie chce mi sie tego robić w vbs zrobie to już w gothic`u
Spoiler
FUNC VOID zamien (var int los1,var int los2){
if (los1 == 1 ) {
zamieniona = karta1;
zamienionakolor = kolor1;
};
if (los1 == 2 ) {
zamieniona = karta2;
zamienionakolor = kolor2;
};
if (los1 == 3 ) {
zamieniona = karta3;
zamienionakolor = kolor3;
};
if (los1 == 4 ) {
zamieniona = karta4;
zamienionakolor = kolor4;
};
if (los1 == 5 ) {
zamieniona = karta5;
zamienionakolor = kolor5;
};
if (los1 == 6 ) {
zamieniona = karta6;
zamienionakolor = kolor6;
};
if (los1 == 7 ) {
zamieniona = karta7;
zamienionakolor = kolor7;
};
if (los1 == 8 ) {
zamieniona = karta8;
zamienionakolor = kolor8;
};
if (los1 == 9 ) {
zamieniona = karta9;
zamienionakolor = kolor9;
};
if (los1 == 10 ) {
zamieniona = karta10;
zamienionakolor = kolor10;
};
if (los1 == 11 ) {
zamieniona = karta11;
zamienionakolor = kolor11;
};
if (los1 == 12 ) {
zamieniona = karta12;
zamienionakolor = kolor12;
};
if (los1 == 13 ) {
zamieniona = karta13;
zamienionakolor = kolor13;
};
if (los1 == 14 ) {
zamieniona = karta14;
zamienionakolor = kolor14;
};
if (los1 == 15 ) {
zamieniona = karta15;
zamienionakolor = kolor15;
};
if (los1 == 16 ) {
zamieniona = karta16;
zamienionakolor = kolor16;
};
if (los1 == 17 ) {
zamieniona = karta17;
zamienionakolor = kolor17;
};
if (los1 == 18 ) {
zamieniona = karta18;
zamienionakolor = kolor18;
};
if (los1 == 19 ) {
zamieniona = karta19;
zamienionakolor = kolor19;
};
if (los1 == 20 ) {
zamieniona = karta20;
zamienionakolor = kolor20;
};
if (los1 == 21 ) {
zamieniona = karta21;
zamienionakolor = kolor21;
};
if (los1 == 22 ) {
zamieniona = karta22;
zamienionakolor = kolor22;
};
if (los1 == 23 ) {
zamieniona = karta23;
zamienionakolor = kolor23;
};
if (los1 == 24 ) {
zamieniona = karta24;
zamienionakolor = kolor24;
};
if (los2 == 1 ) {
zamieniona2 = karta1;
zamienionakolor2 = kolor1;
karta1 = zamieniona;
kolor1 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 2 ) {
zamieniona2 = karta2;
zamienionakolor2 = kolor2;
karta2 = zamieniona;
kolor2 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 3 ) {
zamieniona2 = karta3;
zamienionakolor2 = kolor3;
karta3 = zamieniona;
kolor3 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 4 ) {
zamieniona2 = karta4;
zamienionakolor2 = kolor4;
karta4 = zamieniona;
kolor4 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 5 ) {
zamieniona2 = karta5;
zamienionakolor2 = kolor5;
karta5 = zamieniona;
kolor5 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 6 ) {
zamieniona2 = karta6;
zamienionakolor2 = kolor6;
karta6 = zamieniona;
kolor6 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 7 ) {
zamieniona2 = karta7;
zamienionakolor2 = kolor7;
karta7 = zamieniona;
kolor7 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 8 ) {
zamieniona2 = karta8;
zamienionakolor2 = kolor8;
karta8 = zamieniona;
kolor8 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 9 ) {
zamieniona2 = karta9;
zamienionakolor2 = kolor9;
karta9 = zamieniona;
kolor9 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 10 ) {
zamieniona2 = karta10;
zamienionakolor2 = kolor10;
karta10 = zamieniona;
kolor10 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 11 ) {
zamieniona2 = karta11;
zamienionakolor2 = kolor11;
karta11 = zamieniona;
kolor11 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 12 ) {
zamieniona2 = karta12;
zamienionakolor2 = kolor12;
karta12 = zamieniona;
kolor12 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 13 ) {
zamieniona2 = karta13;
zamienionakolor2 = kolor13;
karta13 = zamieniona;
kolor13 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 14 ) {
zamieniona2 = karta14;
zamienionakolor2 = kolor14;
karta14 = zamieniona;
kolor14 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 15 ) {
zamieniona2 = karta15;
zamienionakolor2 = kolor15;
karta15 = zamieniona;
kolor15 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 16 ) {
zamieniona2 = karta16;
zamienionakolor2 = kolor16;
karta16 = zamieniona;
kolor16 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 17 ) {
zamieniona2 = karta17;
zamienionakolor2 = kolor17;
karta17 = zamieniona;
kolor17 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 18 ) {
zamieniona2 = karta18;
zamienionakolor2 = kolor18;
karta18 = zamieniona;
kolor18 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 19 ) {
zamieniona2 = karta19;
zamienionakolor2 = kolor19;
karta19 = zamieniona;
kolor19 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 20 ) {
zamieniona2 = karta20;
zamienionakolor2 = kolor20;
karta20 = zamieniona;
kolor20 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 21 ) {
zamieniona2 = karta21;
zamienionakolor2 = kolor21;
karta21 = zamieniona;
kolor21 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 22 ) {
zamieniona2 = karta22;
zamienionakolor2 = kolor22;
karta22 = zamieniona;
kolor22 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 23 ) {
zamieniona2 = karta23;
zamienionakolor2 = kolor23;
karta23 = zamieniona;
kolor23 = zamienionakolor;
};
if (los2 == 24 ) {
zamieniona2 = karta24;
zamienionakolor2 = kolor24;
karta24 = zamieniona;
kolor24 = zamienionakolor;
};
if (los1 == 1 ) {
karta1 = zamieniona2;
kolor1 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 2 ) {
karta2 = zamieniona2;
kolor2 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 3 ) {
karta3 = zamieniona2;
kolor3 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 4 ) {
karta4 = zamieniona2;
kolor4 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 5 ) {
karta5 = zamieniona2;
kolor5 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 6 ) {
karta6 = zamieniona2;
kolor6 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 7 ) {
karta7 = zamieniona2;
kolor7 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 8 ) {
karta8 = zamieniona2;
kolor8 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 9 ) {
karta9 = zamieniona2;
kolor9 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 10 ) {
karta10 = zamieniona2;
kolor10 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 11 ) {
karta11 = zamieniona2;
kolor11 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 12 ) {
karta12 = zamieniona2;
kolor12 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 13 ) {
karta13 = zamieniona2;
kolor13 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 14 ) {
karta14 = zamieniona2;
kolor14 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 15 ) {
karta15 = zamieniona2;
kolor15 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 16 ) {
karta16 = zamieniona2;
kolor16 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 17 ) {
karta17 = zamieniona2;
kolor17 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 18 ) {
karta18 = zamieniona2;
kolor18 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 19 ) {
karta19 = zamieniona2;
kolor19 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 20 ) {
karta20 = zamieniona2;
kolor20 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 21 ) {
karta21 = zamieniona2;
kolor21 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 22 ) {
karta22 = zamieniona2;
kolor22 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 23 ) {
karta23 = zamieniona2;
kolor23 = zamienionakolor2;
};
if (los1 == 24 ) {
karta24 = zamieniona2;
kolor24 = zamienionakolor2;
};
};
FUNC VOID sprawdzenie_hero (){
wynik = "Brak figur";
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////para
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(karta1, karta3) {
wynik = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta5) {
wynik = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta7) {
wynik = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta9) {
wynik = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta5) {
wynik = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta7) {
wynik = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta9) {
wynik = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta5, karta7) {
wynik = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta5, karta9) {
wynik = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta7, karta9) {
wynik = "1 para";
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////2 pary
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(karta1, karta3) {
if Hlp_StrCmp(karta5, karta7) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta5, karta9) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta7, karta9) {
wynik = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta1, karta5) {
if Hlp_StrCmp(karta3, karta7) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta9) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta7, karta9) {
wynik = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta1, karta7) {
if Hlp_StrCmp(karta3, karta5) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta9) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta5, karta9) {
wynik = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta1, karta9) {
if Hlp_StrCmp(karta3, karta5) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta7) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta5, karta7) {
wynik = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta3, karta5) {
if Hlp_StrCmp(karta1, karta7) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta9) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta7, karta9) {
wynik = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta3, karta7) {
if Hlp_StrCmp(karta1, karta5) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta9) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta5, karta9) {
wynik = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta3, karta9) {
if Hlp_StrCmp(karta1, karta5) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta7) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta5, karta7) {
wynik = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta5, karta7) {
if Hlp_StrCmp(karta1, karta3) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta9) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta9) {
wynik = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta5, karta9) {
if Hlp_StrCmp(karta1, karta3) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta7) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta7) {
wynik = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta7, karta9) {
if Hlp_StrCmp(karta1, karta3) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta5) {
wynik = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta5) {
wynik = "2 pary";
};
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////trójka
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(karta1, karta3) && Hlp_StrCmp(karta3, karta7) {
wynik = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta3) && Hlp_StrCmp(karta3, karta5) {
wynik = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta3) && Hlp_StrCmp(karta3, karta9) {
wynik = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta7) && Hlp_StrCmp(karta7, karta9) {
wynik = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta5) && Hlp_StrCmp(karta5, karta7) {
wynik = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta5) && Hlp_StrCmp(karta5, karta7) {
wynik = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta5) && Hlp_StrCmp(karta5, karta9) {
wynik = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta9) && Hlp_StrCmp(karta9, karta7) {
wynik = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta5, karta7) && Hlp_StrCmp(karta7, karta9) {
wynik = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta5, karta9) && Hlp_StrCmp(karta9, karta1) {
wynik = "trójka";
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////strity
//////////////////////////////////////////
const string karta_as = "AS ";
const string karta_9 = "9 ";
if !Hlp_StrCmp(karta1, karta3 ) && !Hlp_StrCmp(karta1, karta5 ) && !Hlp_StrCmp(karta1, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta1, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta3, karta5 ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta5, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta5, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta7, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta1, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta5, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta7, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta9, karta_as ) {
wynik = "Mały Strit ";
};
};
};
};
};
if !Hlp_StrCmp(karta1, karta3 ) && !Hlp_StrCmp( karta1, karta5 ) && !Hlp_StrCmp( karta1, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta1, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta3, karta5 ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta5, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta5, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta7, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta1, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta5, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta7, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta9, karta_9 ) {
wynik = "Duży Strit ";
};
};
};
};
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////kolor
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(kolor1, kolor3 ) && Hlp_StrCmp( kolor3, kolor5 ) && Hlp_StrCmp( kolor5, kolor7 ) && Hlp_StrCmp( kolor7, kolor9 ) {
wynik = "Kolor ";
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////full
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(karta1, karta3 ) && Hlp_StrCmp( karta3, karta7 ) {
if Hlp_StrCmp(karta15, karta9 ) {
wynik = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta1, karta3 ) && Hlp_StrCmp( karta3, karta5 ) {
if Hlp_StrCmp(karta17, karta9 ) {
wynik = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta1, karta3 ) && Hlp_StrCmp( karta3, karta9 ) {
if Hlp_StrCmp(karta15, karta7 ) {
wynik = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta1, karta7 ) && Hlp_StrCmp( karta7, karta9 ) {
if Hlp_StrCmp(karta15, karta3 ) {
wynik = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta1, karta5 ) && Hlp_StrCmp( karta5, karta7 ) {
if Hlp_StrCmp(karta13, karta9 ) {
wynik = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta3, karta5 ) && Hlp_StrCmp( karta5, karta7 ) {
if Hlp_StrCmp(karta11, karta9 ) {
wynik = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta3, karta5 ) && Hlp_StrCmp( karta5, karta9 ) {
if Hlp_StrCmp(karta11, karta7 ) {
wynik = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta3, karta9 ) && Hlp_StrCmp( karta9, karta7 ) {
if Hlp_StrCmp(karta15, karta1 ) {
wynik = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta5, karta7 ) && Hlp_StrCmp( karta7, karta9 ) {
if Hlp_StrCmp(karta11, karta3 ) {
wynik = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta5, karta9 ) && Hlp_StrCmp( karta9, karta1 ) {
if Hlp_StrCmp(karta13, karta7 ) {
wynik = "Full ";
};
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////kareta
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(karta1, karta3 ) && Hlp_StrCmp( karta3, karta5 ) && Hlp_StrCmp( karta5, karta7 ) {
wynik = "Kareta ";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta3 ) && Hlp_StrCmp( karta3, karta5 ) && Hlp_StrCmp( karta5, karta9 ) {
wynik = "Kareta ";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta3 ) && Hlp_StrCmp( karta3, karta7 ) && Hlp_StrCmp( karta7, karta9 ) {
wynik = "Kareta ";
}else if Hlp_StrCmp(karta1, karta5 ) && Hlp_StrCmp( karta5, karta7 ) && Hlp_StrCmp( karta7, karta9 ) {
wynik = "Kareta ";
}else if Hlp_StrCmp(karta3, karta5 ) && Hlp_StrCmp( karta5, karta7 ) && Hlp_StrCmp( karta7, karta9 ) {
wynik = "Kareta ";
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////Pokery
//////////////////////////////////////////
if !Hlp_StrCmp(karta1, karta3 ) && !Hlp_StrCmp(karta1, karta5 ) && !Hlp_StrCmp(karta1, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta1, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta3, karta5 ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta5, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta5, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta7, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta1, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta5, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta7, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta9, karta_as ) {
if Hlp_StrCmp(kolor1, kolor3 ) && Hlp_StrCmp( kolor3, kolor5 ) && Hlp_StrCmp( kolor5, kolor7 ) && Hlp_StrCmp( kolor7, kolor9 ) {
wynik = "Poker ";
};
};
};
};
};
};
if !Hlp_StrCmp(karta1, karta3 ) && !Hlp_StrCmp( karta1, karta5 ) && !Hlp_StrCmp( karta1, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta1, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta3, karta5 ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta5, karta7 ) && !Hlp_StrCmp( karta5, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta7, karta9 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta1, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta3, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta5, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta7, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta9, karta_9 ) {
if Hlp_StrCmp(kolor1, kolor3 ) && Hlp_StrCmp( kolor3, kolor5 ) && Hlp_StrCmp( kolor5, kolor7 ) && Hlp_StrCmp( kolor7, kolor9 ) {
wynik = "Królewski poker ";
};
};
};
};
};
};
//PrintScreen (wynik, -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
};
FUNC VOID sprawdzenie_self (){
wynik2 = "Brak figur";
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////para
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4) {
wynik2 = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta6) {
wynik2 = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta8) {
wynik2 = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta10) {
wynik2 = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta6) {
wynik2 = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta8) {
wynik2 = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta10) {
wynik2 = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta6, karta8) {
wynik2 = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta6, karta10) {
wynik2 = "1 para";
}else if Hlp_StrCmp(karta8, karta10) {
wynik2 = "1 para";
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////2 pary
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4) {
if Hlp_StrCmp(karta6, karta8) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta6, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta8, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta2, karta6) {
if Hlp_StrCmp(karta4, karta8) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta8, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta2, karta8) {
if Hlp_StrCmp(karta4, karta6) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta6, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta2, karta10) {
if Hlp_StrCmp(karta4, karta6) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta8) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta6, karta8) {
wynik2 = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta4, karta6) {
if Hlp_StrCmp(karta2, karta8) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta8, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta4, karta8) {
if Hlp_StrCmp(karta2, karta6) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta6, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta4, karta10) {
if Hlp_StrCmp(karta2, karta6) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta8) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta6, karta8) {
wynik2 = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta6, karta8) {
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta10) {
wynik2 = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta6, karta10) {
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta8) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta8) {
wynik2 = "2 pary";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta8, karta10) {
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta6) {
wynik2 = "2 pary";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta6) {
wynik2 = "2 pary";
};
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////trójka
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4) && Hlp_StrCmp(karta4, karta8) {
wynik2 = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta4) && Hlp_StrCmp(karta4, karta6) {
wynik2 = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta4) && Hlp_StrCmp(karta4, karta10) {
wynik2 = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta8) && Hlp_StrCmp(karta8, karta10) {
wynik2 = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta6) && Hlp_StrCmp(karta6, karta8) {
wynik2 = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta6) && Hlp_StrCmp(karta6, karta8) {
wynik2 = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta6) && Hlp_StrCmp(karta6, karta10) {
wynik2 = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta10) && Hlp_StrCmp(karta10, karta8) {
wynik2 = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta6, karta8) && Hlp_StrCmp(karta8, karta10) {
wynik2 = "trójka";
}else if Hlp_StrCmp(karta6, karta10) && Hlp_StrCmp(karta10, karta2) {
wynik2 = "trójka";
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////strity
//////////////////////////////////////////
const string karta_as = "AS ";
const string karta_9 = "9 ";
if !Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) && !Hlp_StrCmp(karta2, karta6 ) && !Hlp_StrCmp(karta2, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta2, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta4, karta6 ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta6, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta6, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta8, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta2, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta6, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta8, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta10, karta_as ) {
wynik2 = "Mały Strit ";
};
};
};
};
};
if !Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) && !Hlp_StrCmp( karta2, karta6 ) && !Hlp_StrCmp( karta2, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta2, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta4, karta6 ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta6, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta6, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta8, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta2, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta6, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta8, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta10, karta_9 ) {
wynik2 = "Duży Strit ";
};
};
};
};
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////kolor
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(kolor2, kolor3 ) && Hlp_StrCmp( kolor3, kolor5 ) && Hlp_StrCmp( kolor5, kolor7 ) && Hlp_StrCmp( kolor7, kolor9 ) {
wynik2 = "Kolor ";
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////full
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) && Hlp_StrCmp( karta4, karta8 ) {
if Hlp_StrCmp(karta6, karta10 ) {
wynik2 = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) && Hlp_StrCmp( karta4, karta6 ) {
if Hlp_StrCmp(karta8, karta10 ) {
wynik2 = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) && Hlp_StrCmp( karta4, karta10 ) {
if Hlp_StrCmp(karta6, karta8 ) {
wynik2 = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta2, karta8 ) && Hlp_StrCmp( karta8, karta10 ) {
if Hlp_StrCmp(karta6, karta4 ) {
wynik2 = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta2, karta6 ) && Hlp_StrCmp( karta6, karta8 ) {
if Hlp_StrCmp(karta4, karta10 ) {
wynik2 = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta4, karta6 ) && Hlp_StrCmp( karta6, karta8 ) {
if Hlp_StrCmp(karta2, karta10 ) {
wynik2 = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta4, karta6 ) && Hlp_StrCmp( karta6, karta10 ) {
if Hlp_StrCmp(karta2, karta8 ) {
wynik2 = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta4, karta10 ) && Hlp_StrCmp( karta10, karta8 ) {
if Hlp_StrCmp(karta6, karta2 ) {
wynik2 = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta6, karta8 ) && Hlp_StrCmp( karta8, karta10 ) {
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) {
wynik2 = "Full ";
};
};
if Hlp_StrCmp(karta6, karta10 ) && Hlp_StrCmp( karta10, karta2 ) {
if Hlp_StrCmp(karta4, karta8 ) {
wynik2 = "Full ";
};
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////kareta
//////////////////////////////////////////
if Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) && Hlp_StrCmp( karta4, karta6 ) && Hlp_StrCmp( karta6, karta8 ) {
wynik2 = "Kareta ";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) && Hlp_StrCmp( karta4, karta6 ) && Hlp_StrCmp( karta6, karta10 ) {
wynik2 = "Kareta ";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) && Hlp_StrCmp( karta4, karta8 ) && Hlp_StrCmp( karta8, karta10 ) {
wynik2 = "Kareta ";
}else if Hlp_StrCmp(karta2, karta6 ) && Hlp_StrCmp( karta6, karta8 ) && Hlp_StrCmp( karta8, karta10 ) {
wynik2 = "Kareta ";
}else if Hlp_StrCmp(karta4, karta6 ) && Hlp_StrCmp( karta6, karta8 ) && Hlp_StrCmp( karta8, karta10 ) {
wynik2 = "Kareta ";
};
//////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////Pokery
//////////////////////////////////////////
if !Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) && !Hlp_StrCmp(karta2, karta6 ) && !Hlp_StrCmp(karta2, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta2, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta4, karta6 ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta6, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta6, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta8, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta2, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta6, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta8, karta_as ) && !Hlp_StrCmp( karta10, karta_as ) {
if Hlp_StrCmp(kolor1, kolor3 ) && Hlp_StrCmp( kolor3, kolor5 ) && Hlp_StrCmp( kolor5, kolor7 ) && Hlp_StrCmp( kolor7, kolor9 ) {
wynik2 = "Poker ";
};
};
};
};
};
};
if !Hlp_StrCmp(karta2, karta4 ) && !Hlp_StrCmp( karta2, karta6 ) && !Hlp_StrCmp( karta2, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta2, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta4, karta6 ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta6, karta8 ) && !Hlp_StrCmp( karta6, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta8, karta10 ) {
if !Hlp_StrCmp(karta2, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta4, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta6, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta8, karta_9 ) && !Hlp_StrCmp( karta10, karta_9 ) {
if Hlp_StrCmp(kolor1, kolor3 ) && Hlp_StrCmp( kolor3, kolor5 ) && Hlp_StrCmp( kolor5, kolor7 ) && Hlp_StrCmp( kolor7, kolor9 ) {
wynik2 = "Królewski poker ";
};
};
};
};
};
};
//PrintScreen (wynik2, -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
};