INSTANCE DIA_BAU_750_Niewolnik_H6(C_INFO)
{
npc = BAU_750_Niewolnik;
nr = 3;
condition = DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_Condition;
information = DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_Info;
permanent = FALSE;
description = "Wasi przyjaciele są cali i zdrowi.";
};
FUNC INT DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Addon_Farim_Hello2))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_Info()
{
AI_Output (other, self, "DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_15_00"); //Wasi przyjaciele są cali i zdrowi.
AI_Output (self, other, "DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_13_01"); //Naprawdę to cud. Zaraz do nich popłyniemy.
AI_Output (self, other, "DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_13_01"); //Niestety nie mam nic dla ciebie. Mam nadzieję, że przyjdzie taki czas i ci się odwdzięcze.
B_LogEntry (TOPIC_Towarzysze, "Poinformowałem niewolników, o tym że ich przyjaciele żyją.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Towarzysze, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (300);
Npc_ExchangeRoutine (self,"Start");
self.flags = 0;
if ((Hlp_IsValidNpc (NZK))
&&(!Npc_IsDead(NZK))
{ /// tu jest niby błąd
Npc_ExchangeRoutine (NZK,"Start");
AI_ContinueRoutine (NZK);
NZK.flags = 0;
};
if ((Hlp_IsValidNpc (N1))
&&(!Npc_IsDead(N1))
{ /// tu jest niby błąd
Npc_ExchangeRoutine (N1,"Start");
AI_ContinueRoutine (N1);
N1.flags = 0;
};
}; << to ten dialog to NZK i N1 dodałem w zmiennych Npc_Globals co jaki jest tu błąd ;/ Sorry ze napisalem 703 bo tak naprawde 750 ;)