Dwie rutyny....? 2788 4

O temacie

Autor janpl

Zaczęty 26.03.2011 roku

Wyświetleń 2788

Odpowiedzi 4

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Stworzyłem npc i stworzyłem 2 rutyny tzn:

.... rtn_703_prestart()...
.... rtn_703_start()...
I wyskakuje mi blad ze nie rozpoznalo rtn_703_start ;/ Czy trzeba gdzies dodac stala tej rutyny??
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
1.Bo to id jest już zajęte (Najemnik) spróbuj zacząć od 2000...

A poza tym:

2.Id Rutyny Twojego nowego npc jest taka sama jak jego id?

a) Jak nie to zmień na te same wartości...
b) Jak tak to patrz pkt. 1...
 

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy

janpl

Dwie rutyny....?
#2 2011-03-26, 14:03(Ostatnia zmiana: 2011-03-26, 14:04)
INSTANCE DIA_BAU_750_Niewolnik_H6(C_INFO)
{
   npc         = BAU_750_Niewolnik;
   nr         = 3;
   condition         = DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_Condition;
   information      = DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_Info;
   permanent      = FALSE;
   description      = "Wasi przyjaciele są cali i zdrowi.";
   
};                      

FUNC INT DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other,DIA_Addon_Farim_Hello2))
{
      return TRUE;
   
};
};
FUNC VOID DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_Info()
{
AI_Output (other, self, "DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_15_00"); //Wasi przyjaciele są cali i zdrowi.
AI_Output (self, other, "DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_13_01"); //Naprawdę to cud. Zaraz do nich popłyniemy.
AI_Output (self, other, "DIA_BAU_750_Niewolnik_H6_13_01"); //Niestety nie mam nic dla ciebie. Mam nadzieję, że przyjdzie taki czas i ci się odwdzięcze.

B_LogEntry    (TOPIC_Towarzysze, "Poinformowałem niewolników, o tym że ich przyjaciele żyją.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Towarzysze, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP (300);
   
   Npc_ExchangeRoutine   (self,"Start");

   self.flags = 0;
   if ((Hlp_IsValidNpc (NZK))
   &&(!Npc_IsDead(NZK))
{                                      /// tu jest niby błąd

      Npc_ExchangeRoutine (NZK,"Start");
      AI_ContinueRoutine (NZK);
      NZK.flags = 0;
};
if ((Hlp_IsValidNpc (N1))
   &&(!Npc_IsDead(N1))
{                                            /// tu jest niby błąd
      Npc_ExchangeRoutine (N1,"Start");
      AI_ContinueRoutine (N1);
      N1.flags = 0;
};
};         << to ten dialog  to NZK i N1 dodałem w zmiennych Npc_Globals co jaki jest tu błąd ;/ Sorry ze napisalem 703 bo tak naprawde 750 ;)
 

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Nie lubię spamować, ale zależy mi na odp. wie ktoś może gdzie w tym dialogu jest błąd?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
if ((Hlp_IsValidNpc (NZK))wydaje mi się ze o jeden nawias za dużo na początku


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry