Gothic 3 a modding poprzednich części 7539 21

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 16.04.2011 roku

Wyświetleń 7539

Odpowiedzi 21

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Gothic 3 a modding poprzednich części
#20 2011-04-21, 09:07(Ostatnia zmiana: 2011-04-21, 09:09)
Nie rozumiem dlaczego by tak postępować z gothic 3, skoro gra prezentuje inny styl graficzny a grafika została wykonana w innej "technologii". Jakiś kretynizm wciskania i adaptowania wszystkiego co wychodzi z pod nazwy gothic. Wystarczy popatrzeć na niektóre mody korzystające z "dobrodziejstw" tej gry, aby stwierdzić jaka to pomyłka.

Odnośnie tego co dał Avallach to: o córka rybaka. Jeśli faktycznie takie modele znajdowały się w grze to nie ma co się dziwić legendarnej już "złej optymalizacji". Swoją drogą to nie jedyny przypadek głupoty grafików z PB. Jeszcze jak gra była w fazie zapowiedzi wypuszczono szereg renderów, gdzie teren a zwłaszcza budynki były bardzo szczegółowe. To wszystko można było później obejrzeć na prawdziwych screenach, czy osobiście w grze, tyle że bardzo mocno i niechlujnie obcięte, aby ostatecznie jakoś działało :facepalm: . W ostateczności modele i tak były do dupy i mało szczegółowe, bo ktoś się zachłysnął marketingowym bełkotem producentów sprzętu i developerów i pomyślał, że jak za kilka lat wypuści swoją zajebistą grę to już można olać całkiem kwestie optymalizacji czy ogólnego rozsądku :ok: . Grafika i technologia gothic3 to najbardziej przereklamowana rzecz z branży z jaką się dotąd spotkałem. Ilość zapowiedzi, lanserskich artykułów i wierszy zachwalających na długo przed premierą to, czego oni tam nie użyli była ogromna.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odnośnie tego co dał Avallach to: o córka rybaka. Jeśli faktycznie takie modele znajdowały się w grze to nie ma co się dziwić legendarnej już "złej optymalizacji".
Przy czym optymalizacja graficzna była całkiem niezła w porównaniu do całej reszty.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry