VOBY z G2 NK do G1 4464 11

O temacie

Autor Uber Cyrus The Virus

Zaczęty 4.02.2011 roku

Wyświetleń 4464

Odpowiedzi 11

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

Uber Cyrus The Virus

VOBY z G2 NK do G1
2011-02-04, 04:55(Ostatnia zmiana: 2011-02-04, 09:53)
Mistrzowie moi!! Ja pokorny i godny pożałowania, sługa Wasz, jestem w potrzebie...

Od pewnego czasu, próbuję stworzyć moda do GOTHIC 1. Potrafię dzięki Wam moi Mistrzowie i Guru stworzyć:
- Nowe przedmioty,
- Npc,
- Dialogi,
- Waypointy,
- Przerobić .zen,
- Paczkę z modem...

Ale jednak, mam bardzo poważny problem... Próbuję dodać obiekty z GOTHIC 2: "NOC KRUKA" do GOTHIC 1. Wczytuję WORLD.ZEN(z G1), klikam PPM i wybieram opcję; "Insert [zCVob]", w opcjach, w visual wybieram upragniony mesh i klikam Apply. Lecz nie pokazuje się mesh, a błąd:

Cytuj
" D: (zCVob::SetVisual)

: could not load visual 'ADDON_PLANTS_DEADTREE_01_1713P.3DS' for
vobName " of class 'zCVob'
"

Na wszelki wypadek załączam img:

http://img841.images...i/29879676.png/

Skopiowałem z G2 do G1 wszystkie pliki meshes i textures do odpowiednich folderów.  Ten Mesh co prawda jest w formacie .MRM, ale nie działa(podobny błąd)... Więc próbowałem w formacie .3DS (tak jak zwykłe mesh z G1) i właśnie wyskakuję błąd powyżej.

Więc jeszcze raz padam do Waszych stóp Mistrzowie i proszę... nie, ja BŁAGAM o Waszą pomoc(szybka jeśli łaska)!
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Hm...a może nazwij voba tak samo jak visual? I poszukaj jeszcze, tam gdy klikasz VISUAL to jest taka zakładka obok - obok tego co tam nazywasz voba i szukasz voba w plikach i wtedy APPLY :)
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Wybacz Mistrzu, ale zawiodłem(albo Spacer :ayfkm: ) Nie pomogła mi Twa rada...:unsure:

Wyskakuję ten sam błąd(,a nawet i, o jeden więcej, dotyczący nazwy Voba)...

Lecz jednak, coś być musi(mam nadzieję)... Jestem ciekaw jak dokonali to członkowie PoziomkazA...

Macie moi Mistrzowie jeszcze, jakąś radę??:huh:
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Może skopiuj prze kompilowane meshe z g2nk
 

FraseR
  • Gość

FraseR
Gość

VOBY z G2 NK do G1
#4 2011-02-04, 15:17(Ostatnia zmiana: 2011-02-04, 15:17)
Jak chcesz przenieść voby z g2 do g1, to kopiujesz jakiegos voba z g2 i wklejasz go do folderu _work\data\meshes\household np. i potem szukasz tekstury tego voba i kopiujesz ją do _work\data\textures - jak nie masz tego folderu to go tworzysz a w nim podfolder _compiled

Ja tak zawsze robie i jakoś nie mam zadnych bledow
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Mistrzu FraseR'ze!! Już blisko :lol:

Zrobiłem to co mówiłeś(nie do końca, ale jednak)...

Skopiowałem:
 - MESHA -  "ADDON_CANYONOBJECT_CAR_01.MRM" do katalogu: "...\Gothic I\_Work\Data\MESHES\_COMPILED"
 - TEX -" NW_SEQ_EGG_CAR_01-C.TEX" do: "...\Gothic I\_Work\Data\TEXTURES\_COMPILED"

Wczytuję WORLD.ZEN(z G1), klikam PPM i wybieram opcję; "Insert [zCVob]", w opcjach, w VISUAL wybieram tego MESH, klikam APPLY i... Błąd wyskakuję...:ayfkm:
 Lecz jak zmieniam w VISUAL format MESHA na .3DS i daję APPLY zatwierdza go lecz nie ma on textury...:unsure:  Coś zrobiłem źle? Czy jednak SPACER nie chcę ze mną współpracować?

:idea:  A mam pytanie(nie znalazłem na Googlach) a mianowicie: Czy jest gdzieś do ściągnięcia jakiś PACK z mesh'ami i texturami specjalnie skonwertowanymi tak, aby można bez problemu użyć ich w G1(tak jak zbroje G1 -> G2 i G2 -> G1)?

Proszę was Mistrzowie o wyrozumiałość...

... Z tym transferem obiektów, to mój największy i jedyny problem... resztę umiem zrobić...:lol:
 

FraseR
  • Gość
Może spróbuj wrzucic teksture w formacie .tga a potem jak wlaczysz gre z tym nowym meshem to ci w _compiled powinno zrobic teksture w formacie .tex
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Też nic to nie dało...:unsure:

Mistrzu Fraser... O co może chodzić? Wiem że na 100% robie coś źle, tylko nie wiem co... -_-'

Mówisz, że u Ciebie wszystko działa... Czy jeszcze pozostało Ci  cierpliwości co do mnie? I spróbujesz mi pomóc? Innych Mistrzów też o to  proszę... może któryś z Was zna rozwiązanie??

Próbowałem rozpakować .vdf'y z G2 przez GothicVdfs(g1) ale nie może, bo to nie ta wersja...

Grupa PoziomkaZ dokonała tego cudu... Chciałbym wiedzieć jak Im się to udało... Obiekty z G2 dodały by mojemu modowi klimat... :unsure:
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Wybaczcie za drugiego posta :| ... Ale jest jeszcze jakaś nadzieja na rozwiązanie mojego problemu??:unsure:

Może któryś z Was Mistrzów spojrzał by na mnie przychylnym okiem... potraktował mnie, załóżmy... Jako Niepełnozwinnego upierdliwca :lol: ... i wypisał krok po kroku dodawanie vobów z G2 do G1 począwszy od rozpakowania, aż do włączenia moda... :naughty:

Tak, tak wiem, jestem idiotą:facepalm:
 

Pawexball

Pawexball

Użytkownicy
posty51
Propsy2
  • Użytkownicy
zrób to w sposób taki że wgraj tekstury z g2 do g1 i potem wszystkie voby z g2 do g1
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Zrobiłem to na samym początku i nic... :facepalm:  nie działa...
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
UDAŁO SIĘ!! Ściągnąłem 2 niemieckie playerkity do obu części gothica i dało radę przenieść i odczytać voby :lol: :lol:

Dzięki i tak za chęci moi Mistrzowie :ok:

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA!!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry