załóżmy ze masz 3 przyciski robisz 3 zmienne liczbowe globalne
var int liczba1;
var int liczba2;
var int liczba3;
potem robisz instrukcje które wykonają operacje na tych zmiennych
func void przycisk1()
{
if(liczba1==0){
liczba1=1;
}
else{
liczba1=0;
};
};
func void przycisk2()
{
if(liczba2==0){
liczba2=1;
}
else{
liczba2=0;
};
};
kod dajesz gdzie chcesz a w spacerze wpisujesz nazwę funkcji w OnStateFunc (czy jakoś podobnie) nazwa to jest przycisk1, przycisk2, ...
potem tylko sprawdzasz wartości zmiennych instrukcją if
jeżeli 1 to znaczy ze w ciśnięty
jeżeli 0 to znaczy ze od ciśnięty
załóżmy ze 1-0-1 daje teleport
to robimy coś takiego
if(liczba1==1)
&&(liczba2==0)
&&(liczba3==1)
{
//tutaj teleport
}
@Sulejman
ło nie wiedziałem ze tak można gratuluje znajomości Spacera ;)