Zadanie - zabić.. 2834 6

O temacie

Autor keskiful

Zaczęty 12.01.2011 roku

Wyświetleń 2834

Odpowiedzi 6

keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Wiem że to banalne ale mógłby mi ktoś powiedzieć jak piszę dialog to jak zrobić żeby zadanie było:

Zabij wilka

i jako nagrodę dostać np. Doświadczenie i złoto (złoto umiem)
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Zadanie - zabić..
#1 2011-01-12, 18:06(Ostatnia zmiana: 2011-01-12, 18:07)
Mogą być dwa sposoby.

Jeśli przyniesiesz jego skórę, albo jeśli wilk(ale musi być specyficzny) nie żyje.

który sposób wybierasz?
 

keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Cytat: maciejh link=topic=12920.msg130214#msg130214#msg130214#msg130214 date=1294852013
Mogą być dwa sposoby.

Jeśli przyniesiesz jego skórę, albo jeśli wilk(ale musi być specyficzny) nie żyje.

który sposób wybierasz?

Że nie żyje.
 


keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Dobra już nie bd nowego topicu  robił :D

A np. zrobić coś takiego że bezi ma na początku już umiejętność skórowanie (zdobywanie skór)
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Wpisujesz mu w skryptach PC_HERO, że umie. Ja już idę ale na pewno ktoś inny ci zaraz w tym pomoże.
 

FraseR
  • Gość
O ile się nie mylę to właśnie to jest umiejętność skórowania.

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_TAKEANIMALTROPHY, 1);
Tą umiejętność umieszczasz pod umiejętnościami danego o ile się nie mylę.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry