Wypłata 2668 4

O temacie

Autor Nestor

Zaczęty 30.12.2010 roku

Wyświetleń 2668

Odpowiedzi 4

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy

Nestor

Wypłata
2010-12-30, 15:09(Ostatnia zmiana: 2010-12-30, 15:10)
Witam. Jak zrobić dialog w który będzie aktywny co dzień, ale tylko raz.Tak jak w przypadku wypłaty, np. co dzień dostajemy 30 sztuk złota, ale jeżeli już odebraliśmy działke nie możemy odebrać jej 2 raz tego samego dnia, tylko następnego. Rozumiecie o co mi chodzi.
 
Spoiler

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk

Kain

Wypłata
#1 2010-12-30, 15:34(Ostatnia zmiana: 2010-12-30, 15:37)
Popatrz na skrypty Onara w GIINK
EDIT Znaczy się skrypty dialogów z Onarem bo w skrypcie postaci raczej tego nie będzie
 

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy
W ogóle normalnie o tym nie pomyślałem zakładając tutaj temat. :facepalm:
 
Spoiler

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Wypłata
#3 2010-12-30, 17:37(Ostatnia zmiana: 2010-12-30, 17:37)
instance  dialog (C_INFO)
{
npc = Vlk_5009_Bartek;
condition = dialog_Condition;
information = dialog_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Dawaj zaplate";
};
FUNC int  dialog_Condition()
{

return 1;

};

FUNC void  dialog_Info()
{
if (ktory_dzis != Wld_GetDay())
{
//dialog
//przekazanie złota
ktory_dzis= Wld_GetDay();

};
if (ktory_dzis == Wld_GetDay())
{

//dialog odmowy

};

};
powinno być ok tylko zmienną daj do zmiennych globalnych
var int ktory_dzis;

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy

Nestor

Wypłata
#4 2010-12-30, 19:01(Ostatnia zmiana: 2010-12-30, 19:04)
Wielkie dzięki kochany Rafałku  :lol:



Wielkie sorki za double posta proszę o usunięcie 3 i zamknięcie tematu  :wink:
 
Spoiler


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry