Kompilowanie WORLD.ZEN do *.3DS G1 2040 0

Ankieta

Tylko o Gothicu

Głosów w sumie: 13

O temacie

Autor GotMaNiaC

Zaczęty 25.12.2010 roku

Wyświetleń 2040

Odpowiedzi 0

GotMaNiaC

GotMaNiaC

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Cześć. Chcę se poedytować świat G1 w 3DS max, ale jak już w Spacerze (v1.5 PL) skompiluje mi świat na Mesh, to mi ziemi nie widać (jak mam jeszcze ZEN to wszystko jest OK) (aha, i jeszcze coś. Podczas otwierania pliku ZEN pisze mi:
Cytuj
D: (zCVob::SetVisual)
: could not load visual 'SURFACE.3DS' for vobname 'LEVEL-VOB' of class 'zCVobLevelCompo')
. widać tylko Voby, obozy i wieżę Xardasa. Mimo to zapisuję . W 3ds maxie (dla dociekliwych 2010 shackowany) też otwieram world.3ds i widzę 3 obozy i wieżę Xardasa. A ja chcę, żeby mi cały świat było widać. Wie ktoś, co się dzieje? PLS, POMÓŻCIE!!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry