Item a dialog 3004 5

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 16.12.2010 roku

Wyświetleń 3004

Odpowiedzi 5

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jak przypisać dialog do itemu ??
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: edeksumo link=topic=12372.msg123926#msg123926#msg123926#msg123926 date=1292523158
Jak przypisać dialog do itemu ??
Zrobić pętle która wykonywana jest po użyciu item`u tak jak np. w jedzeniu
w pętli wywołać monolog ło to ci chodzi ??

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Tak jak użyjesz itemu to wyskakuje monolog
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
A może tak: W pliku Constants.d dodać zmienną:

const int itemek = 0;

Następnie w użyciu tego itemu:

   itemek = itemek + 1;

A następnie stworzyć oddzielny skrypt np w Events nazwa EVT_itemek, np.:

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_PC_Hero_EXIT(C_INFO)
{
   npc             = PC_Hero;
   nr              = 999;
   condition   = DIA_PC_Hero_EXIT_Condition;
   information   = DIA_PC_Hero_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_PC_Hero_EXIT_Condition()
{
        if (itemek == 1)
        {

   return TRUE;
   itemek = itemek - 1;

        };

};

FUNC VOID DIA_PC_Hero_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

        if (itemek == 1)
        {

   itemek = itemek - 1;

        };

I tam sobie wpisujesz w skrypt co tam chcesz, a następnie na końcu to co ja napisałem czyli:

   itemek = itemek - 1;

Jak będą błędy to zgłoś na PW lub GG(podane w profilu)! Ale jak będzie dobrze to chcę propsa, z góry dzięki!
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Item a dialog
#4 2010-12-16, 21:34(Ostatnia zmiana: 2010-12-16, 22:57)
To nie działa może trzeba zrobić coś jak mobsi choć też tak próbowałem i nic
EDIT
wpadłem na coś sprawdzę
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Udało mi się zrobić żeby dialog się uruchamiał ale nie czyta moich czemu? A robiłem coś w stylu mobis
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry