Problem z dodaniem NPC-a z nowym waypointem 3199 16

O temacie

Autor Mirrond

Zaczęty 13.07.2011 roku

Wyświetleń 3199

Odpowiedzi 16

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Poprostu tego nie ogarniam. Próbowałem dodać nowego NPC-a do mojego moda, ale... cóż, "nie łapie" on nowego waypointa. Pojęcia nie wiem czemu.

Spoiler
instance Pal_2008_Ritter (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Rycerz";
   guild       = GIL_PAL;
   id          = 2008;
   voice       = 4;
   flags      = 0;                                                   
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 5);                                                   
   
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_pal_sword_true);
      
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_NormalBart22, BodyTex_N, ITAR_PAL_BLESSED_M);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                   
   B_SetFightSkills (self, 80);
      
   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_2008;
};

FUNC VOID Rtn_Start_2008 ()
{
  TA_Stand_Guarding      (12,00,14,00,"ORLEGNIAZDO");    
  TA_Stand_ArmsCrossed   (14,00,16,00,"ORLEGNIAZDO");         
  TA_Stand_Guarding      (16,00,18,00,"ORLEGNIAZDO");    
  TA_Stand_Guarding      (18,00,20,00,"ORLEGNIAZDO");    
  TA_Stand_ArmsCrossed   (20,00,22,00,"ORLEGNIAZDO");         
                                                                   
  TA_Stand_Guarding      (22,00,23,30,"ORLEGNIAZDO");    
  TA_Stand_Guarding      (23,30,01,00,"ORLEGNIAZDO");         
  TA_Stand_ArmsCrossed   (01,00,02,30,"ORLEGNIAZDO");    
  TA_Stand_Guarding      (02,30,04,00,"ORLEGNIAZDO");    
  TA_Stand_Guarding      (04,00,05,30,"ORLEGNIAZDO");         
                                                                   
  TA_Stand_Guarding      (05,30,08,00,"ORLEGNIAZDO");  
  TA_Stand_ArmsCrossed   (08,00,10,00,"ORLEGNIAZDO");  
  TA_Stand_Guarding      (10,00,12,00,"ORLEGNIAZDO");  
};


Tutaj był jego skrypt.

Teraz pokażę wpis do Startup.d

    Wld_InsertNpc    (Pal_2008_Ritter,    "ORLEGNIAZDO");

Co do ewentualnego niezapisania zmian przez Spacera, to mówię że wysłałem całego Zena koledze i w spacerze znalazł on ten waypoint.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dawno nie moddowałem Gothica(nawet nie wiem,do której to części),ale pamiętam,że w dwójce trzeba było wkleić do pliku startup
Cytuj
Wld_InsertNpc (Instancja_NPC, "Waypoint");
pod odpowiedni wpis "świata".Nie pamiętam jak to brzmiało,więc jakbyś nie zrozumiał,o co chodzi to wyślij mi skrypt startup(nie mam dostępu do G)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Naj prawdopodobnie WP nie został połączony z jakimś innym WP

WP-waypoint

Końcówka filmu jest o tym
https://www.youtube.com/watch?v=M9GEHhKA9xg

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Graveir, nie wiem, ja to wrzuciłem pod ten "wpis świata" w którym znajdował się najbliższy temu waypointowi NPC, tj. Mika.




Przeniosłem innego waypointa, ale NPC nie zwrócili na to uwagi, wciąż są tam gdzie stary WP. Nie ogarniam. Wygląda na to, że z jakiegoś powodu ZEN w paczce nie jest odczytywany, za to na jego miejsca gra bierze jakiegoś innego. Macie jakiś pomysł?

 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przeniosłem innego waypointa, ale NPC nie zwrócili na to uwagi, wciąż są tam gdzie stary WP. Nie ogarniam. Wygląda na to, że z jakiegoś powodu ZEN w paczce nie jest odczytywany, za to na jego miejsca gra bierze jakiegoś innego. Macie jakiś pomysł?
mogłeś źle spakować paczkę albo wpisać jej złą nazwę w pliku ini

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Paczkę robie ściśle z zaleceniami w tutorialu. Sprawdzałem, nazwa w pliku .ini jest identyczną ze zmienionym ZENem.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Paczkę robie ściśle z zaleceniami w tutorialu. Sprawdzałem, nazwa w pliku .ini jest identyczną ze zmienionym ZENem.
To sprawdź jeszcze w tym ini nazwę paczki mod można przez przypadek głupią literówkę zrobić i kupa będzie xD

No i upewnij się ze paczka jest w odpowiednim folderze

I jedno pytanie sprawdzasz moda na tym samym gothic`u co modowałeś ??

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Przede wszystkim upewnij się, czy to odpowiedni zen :ok:
 

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Cytuj
I jedno pytanie sprawdzasz moda na tym samym gothic`u co modowałeś ??

Oczywiście. Wszystko robię pod G2NK.

Cytuj
No i upewnij się ze paczka jest w odpowiednim folderze

Data/Modvdf (czy jakoś tak, tej drugiej nazwy nie mogę zapamiętać)

Cytuj
Przede wszystkim upewnij się, czy to odpowiedni zen

Uruchamiałem go kilkakrotnie, waypoint ORLEGNIAZDO zawsze jest w tym samym miejscu.

 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Oczywiście. Wszystko robię pod G2NK.
Chodziło mi czy nie masz 2 gothic`ów 2 NK jednego do robienia moda a drugiego do testowania.

Jeśli masz jednego to świat jest w nieodpowiednim folderze.

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Cytuj
Jeśli masz jednego to świat jest w nieodpowiednim folderze.

A w jakimże miałby być? Próbowało ustawić go w różnych miejscach... i nic.

 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A w jakimże miałby być? Próbowało ustawić go w różnych miejscach... i nic.

_work/data/Worlds/ ?

nie wiem zobacz jakie ścieżki są w paczce wordls.vdf

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Cytuj
_work/data/Worlds/ ?

 nie wiem zobacz jakie ścieżki są w paczce wordls.vdf

Tak zrobiłem. _work/data/Worlds/NAZWAZENA.ZEN....

Szlag mnie z tym zaraz trafi.   :facepalm:

 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tak zrobiłem. _work/data/Worlds/NAZWAZENA.ZEN....

Szlag mnie z tym zaraz trafi.   :facepalm:

No to mam jeszcze tylko kilka wyjść ;d

- Spacer ci źle zapisał świat (w spacerze podmienianie przy zapisie nie działa może próbowałeś podmieniać świat przy zapisie ?)

- A jak przywołujesz postać to idzie na swoje miejsce ?

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Podmieniałem, ale mimo zrobienia worlda jeszcze raz bez podmieniania nie ma żadnych zmian.

Nie, nie idzie. Stoi w miejscu.

 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Najlepszy sposób na wyjebanie zbędnych błędów to zrobienie wszystkiego od początku jeszcze raz ;x
 

Mirrond

Mirrond

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Błędów żadnych nowych (ani zbędnych, ani niezbędnych) nie było.

World jak się zapisuje, to co trzeba tam na dole zaznaczyć? Compiled Zen, czy co? Może tam jest błąd?

Bo jeśli nie tam, to ja już pojęcie nie mam gdzie może być.


 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry