Skrypt postaci 2885 5

O temacie

Autor Buras

Zaczęty 22.09.2010 roku

Wyświetleń 2885

Odpowiedzi 5

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Buras

Skrypt postaci
2010-09-22, 21:08(Ostatnia zmiana: 2010-09-22, 21:24)
Siema
Zrobiłem sobie skrypt dialogu i warunek aby dialog uaktywnił się gdy nasz bohater ma 10 butelek wina.
Wszystko fajnie, ąż tu parsuje sobie skrypty i wywala mi bład Expected ) (line 80). Tu macie mój skrypt:

//******************************************
//               End   
//******************************************

instance  DIA_Tybald_End (C_INFO)
{
   npc         = STT_2007_Tybald;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Tybald_End_Condition;
   information   = DIA_Tybald_End_Info;
   permanent   = 1;
   description = DIALOG_ENDE;
};                      

FUNC int  DIA_Tybald_End_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID  DIA_Tybald_End_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   ( self );
};

//******************************************
//               Kim jesteś?   
//******************************************

instance  DIA_Tybald_czy (C_INFO)
{
   npc         = STT_2007_Tybald;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Tybald_czy_Condition;
   information   = DIA_Tybald_czy_Info;
   permanent   = 0;
   description = Witaj.;
};                      

FUNC int  DIA_Tybald_czy_Condition()
{   
   if (!C_NpcBelongsToOldcamp (other))
   {
      return 1;
   };
};
FUNC VOID  DIA_Tybald_czy_Info()
{
   AI_Output (other, self,DIA_Tybald_czy_15_00); //Barman, piwo proszę.
   AI_Output (self, other,DIA_Tybald_czy_04_01); //Przynieś 10...
   AI_Output (other, self,DIA_Tybald_czy_15_02); //Wybacz, można jaśniej?
   AI_Output (self, other,DIA_Tybald_czy_04_03); //Przynieś 10 butelek wina.
   AI_Output (self, other,DIA_Tybald_czy_04_04); //Każdy nowy ma do wykonania pewne zadanko, jeśli chce tu cokolwiek wypić.
   AI_Output (self, other,DIA_Tybald_czy_04_05); //Ty masz przynieść wino.
   AI_Output (other, self,DIA_Tybald_czy_15_06); //Chyba wykonam to zadanie, bo suszy mnie jak cholera...
   AI_Output (self, other,DIA_Tybald_czy_04_05); //Ależ bardzo się cieszę, leć bo mnie kac męczy.
   
   Log_CreateTopic (TOPIC_pijak, LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_pijak, LOG_RUNNING);
   B_LogEntry (TOPIC_pijak, Barman w obozie koło miejsca wymiany poprosił mnie, abym przyniósł mu 10 butelczyn wina. Coż, chyba wykonam to zadanie, bo z suchym gardłem nawet chrząszcz to nie lada wyzwanie.);
   
};

//******************************************
//               Czy mógłbyś mi coś sell?
//******************************************

instance  DIA_Tybald_sell (C_INFO)
{
   npc         = STT_2007_Tybald;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_Tybald_sell_Condition;
   information   = DIA_Tybald_sell_Info;
   permanent   = 0;
   description = Mam winko.;
};                      

FUNC int  DIA_Tybald_sell_Condition()
{   
   if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Tybald_czy))
   && (npc_hasitems(hero,itfowine,10))
   {
      return 1;
   };
};
FUNC VOID  DIA_Tybald_sell_Info()
{
   AI_Output (other, self,DIA_Tybald_sell_15_00); //Mam wino.
   AI_Output (self, other,DIA_Tybald_sell_04_01); //Nooo, teraz możemy gadać chłopie!
   AI_Output (self, other,DIA_Tybald_sell_04_01); //Masz tu coś ode mnie w nagrodę.

   B_giveinvitems (other, self, itfowine,10);
   B_LogEntry (TOPIC_pijak, Dałem Tybaldowi wino. Teraz będę szczęśliwy w suche dni.);
   Log_SetTopicStatus (TOPIC_pijak, LOG_SUCCESS);
   B_giveXP(75);

};


Z góry thx za odp :D


EDIT: Linijka 80 na czerwono :P
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mamy zgadywać gdzie linijka 80 ?? :D

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Skrypt postaci
#2 2010-09-22, 21:24(Ostatnia zmiana: 2010-09-22, 21:29)
Oj nie jęcz ;d  Wrzuć sobie do notepada i jazda :D  Pozatym jak już dajesz to w code

//******************************************
// End
//******************************************

instance DIA_Tybald_End (C_INFO)
{
npc = STT_2007_Tybald;
nr = 999;
condition = DIA_Tybald_End_Condition;
information = DIA_Tybald_End_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC int DIA_Tybald_End_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID DIA_Tybald_End_Info()
{
AI_StopProcessInfos ( self );
};

//******************************************
// Kim jesteś?
//******************************************

instance DIA_Tybald_czy (C_INFO)
{
npc = STT_2007_Tybald;
nr = 1;
condition = DIA_Tybald_czy_Condition;
information = DIA_Tybald_czy_Info;
permanent = 0;
description = "Witaj.";
};

FUNC int DIA_Tybald_czy_Condition()
{
if (!C_NpcBelongsToOldcamp (other))
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Tybald_czy_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Tybald_czy_15_00"); //Barman, piwo proszę.
AI_Output (self, other,"DIA_Tybald_czy_04_01"); //Przynieś 10...
AI_Output (other, self,"DIA_Tybald_czy_15_02"); //Wybacz, można jaśniej?
AI_Output (self, other,"DIA_Tybald_czy_04_03"); //Przynieś 10 butelek wina.
AI_Output (self, other,"DIA_Tybald_czy_04_04"); //Każdy nowy ma do wykonania pewne zadanko, jeśli chce tu cokolwiek wypić.
AI_Output (self, other,"DIA_Tybald_czy_04_05"); //Ty masz przynieść wino.
AI_Output (other, self,"DIA_Tybald_czy_15_06"); //Chyba wykonam to zadanie, bo suszy mnie jak cholera...
AI_Output (self, other,"DIA_Tybald_czy_04_05"); //Ależ bardzo się cieszę, leć bo mnie kac męczy.

Log_CreateTopic (TOPIC_pijak, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_pijak, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_pijak, "Barman w obozie koło miejsca wymiany poprosił mnie, abym przyniósł mu 10 butelczyn wina. Coż, chyba wykonam to zadanie, bo z suchym gardłem nawet chrząszcz to nie lada wyzwanie.");

};

//******************************************
// Czy mógłbyś mi coś sell?
//******************************************

instance DIA_Tybald_sell (C_INFO)
{
npc = STT_2007_Tybald;
nr = 2;
condition = DIA_Tybald_sell_Condition;
information = DIA_Tybald_sell_Info;
permanent = 0;
description = "Mam winko.";
};

FUNC int DIA_Tybald_sell_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Tybald_czy))
&& (npc_hasitems(hero,itfowine,10))
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Tybald_sell_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Tybald_sell_15_00"); //Mam wino.
AI_Output (self, other,"DIA_Tybald_sell_04_01"); //Nooo, teraz możemy gadać chłopie!
AI_Output (self, other,"DIA_Tybald_sell_04_01"); //Masz tu coś ode mnie w nagrodę.

B_giveinvitems (other, self, itfowine,10);
B_LogEntry (TOPIC_pijak, "Dałem Tybaldowi wino. Teraz będę szczęśliwy w suche dni.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_pijak, LOG_SUCCESS);
B_giveXP(75);

};

Ja tu nic nie widzę, ale pewnie znając życie jakiegoś ";" niema :D
 

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Buras

Skrypt postaci
#3 2010-09-22, 21:24(Ostatnia zmiana: 2010-09-22, 21:29)
Ależ proszę jest na czerwono :)

EDIT:

@kaczka

Nie uważasz że gdyby nie było ; to by sie wypluł o co innego niż nawias?? :D
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
&& (npc_hasitems(hero,itfowine)>=10))dziekuje za uwage :D

i nie jecze poprostu u góry pliku mugł by mieć kilka znaków entera albo dał wycinek pliku wienc lepiej jak sam zaznaczy :P

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy

Beezimienny

Skrypt postaci
#5 2010-09-26, 22:30(Ostatnia zmiana: 2010-09-26, 22:32)
Cytat: RafalBudzis link=topic=11475.msg112605#msg112605#msg112605#msg112605 date=1285185472
&& (npc_hasitems(hero,itfowine)>=10))



To powinno być tak:

    && (Npc_HasItems (other, ItFoWine) >=10)
 
Nie klikaj tu!





CLICK


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry