Siema
Zrobiłem sobie skrypt dialogu i warunek aby dialog uaktywnił się gdy nasz bohater ma 10 butelek wina.
Wszystko fajnie, ąż tu parsuje sobie skrypty i wywala mi bład Expected ) (line 80). Tu macie mój skrypt:
//******************************************
// End
//******************************************
instance DIA_Tybald_End (C_INFO)
{
npc = STT_2007_Tybald;
nr = 999;
condition = DIA_Tybald_End_Condition;
information = DIA_Tybald_End_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC int DIA_Tybald_End_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Tybald_End_Info()
{
AI_StopProcessInfos ( self );
};
//******************************************
// Kim jesteś?
//******************************************
instance DIA_Tybald_czy (C_INFO)
{
npc = STT_2007_Tybald;
nr = 1;
condition = DIA_Tybald_czy_Condition;
information = DIA_Tybald_czy_Info;
permanent = 0;
description = Witaj.;
};
FUNC int DIA_Tybald_czy_Condition()
{
if (!C_NpcBelongsToOldcamp (other))
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Tybald_czy_Info()
{
AI_Output (other, self,DIA_Tybald_czy_15_00); //Barman, piwo proszę.
AI_Output (self, other,DIA_Tybald_czy_04_01); //Przynieś 10...
AI_Output (other, self,DIA_Tybald_czy_15_02); //Wybacz, można jaśniej?
AI_Output (self, other,DIA_Tybald_czy_04_03); //Przynieś 10 butelek wina.
AI_Output (self, other,DIA_Tybald_czy_04_04); //Każdy nowy ma do wykonania pewne zadanko, jeśli chce tu cokolwiek wypić.
AI_Output (self, other,DIA_Tybald_czy_04_05); //Ty masz przynieść wino.
AI_Output (other, self,DIA_Tybald_czy_15_06); //Chyba wykonam to zadanie, bo suszy mnie jak cholera...
AI_Output (self, other,DIA_Tybald_czy_04_05); //Ależ bardzo się cieszę, leć bo mnie kac męczy.
Log_CreateTopic (TOPIC_pijak, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_pijak, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_pijak, Barman w obozie koło miejsca wymiany poprosił mnie, abym przyniósł mu 10 butelczyn wina. Coż, chyba wykonam to zadanie, bo z suchym gardłem nawet chrząszcz to nie lada wyzwanie.);
};
//******************************************
// Czy mógłbyś mi coś sell?
//******************************************
instance DIA_Tybald_sell (C_INFO)
{
npc = STT_2007_Tybald;
nr = 2;
condition = DIA_Tybald_sell_Condition;
information = DIA_Tybald_sell_Info;
permanent = 0;
description = Mam winko.;
};
FUNC int DIA_Tybald_sell_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Tybald_czy))
&& (npc_hasitems(hero,itfowine,10)) {
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Tybald_sell_Info()
{
AI_Output (other, self,DIA_Tybald_sell_15_00); //Mam wino.
AI_Output (self, other,DIA_Tybald_sell_04_01); //Nooo, teraz możemy gadać chłopie!
AI_Output (self, other,DIA_Tybald_sell_04_01); //Masz tu coś ode mnie w nagrodę.
B_giveinvitems (other, self, itfowine,10);
B_LogEntry (TOPIC_pijak, Dałem Tybaldowi wino. Teraz będę szczęśliwy w suche dni.);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_pijak, LOG_SUCCESS);
B_giveXP(75);
};
Z góry thx za odp
EDIT: Linijka 80 na czerwono
