_Work\Data\Scripts\Content\Story\EVENTS\MOB.d - jak uruchomić kołowroty 2407 2

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 16.06.2010 roku

Wyświetleń 2407

Odpowiedzi 2

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
znalazłem plik nie dawno i z moich ustaleń wygląda na to ze są to pętle z kołowrotów które naprawiał Diego lub nie działające np. ten Ory`ego raczej kołowroty dardy naprawić w tych skryptach tylko jak?? jakieś sugestie ??

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
odświeżam

nie wiem jak się zabrać za te skrypty a chciał bym naprawić kołowrotki

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Kup nową wędke ;p

Poradnik

Pokombinuj cos z takim czymś ;) Tu masz jak movery robic ale z tymi kołowrotkami jest coś w moverach robione wiec moze ci do głowy przyleci genialny pomysł ;p
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry