Nowy world 2510 1

O temacie

Autor iktorn

Zaczęty 23.08.2010 roku

Wyświetleń 2510

Odpowiedzi 1

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy
Witam,
Mam zrobiony w 3DS Maxie model 3D wyspy.Jest on na współrzędnych 0,0,0.Chciałbym użyć go jako mojego worlda w Gothicu II NK. Co muszę robić, krok po kroku, żeby go odpalić ? Trzeba go skalować i jakoś specjalnie exportować?
 

BlackVampire

BlackVampire

Użytkownicy
posty59
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytat: iktorn link=topic=11232.msg108213#msg108213#msg108213#msg108213 date=1282584708
Witam,
Mam zrobiony w 3DS Maxie model 3D wyspy.Jest on na współrzędnych 0,0,0.Chciałbym użyć go jako mojego worlda w Gothicu II NK. Co muszę robić, krok po kroku, żeby go odpalić ? Trzeba go skalować i jakoś specjalnie exportować?

Eksportuj go do formatu .3ds (najlepiej użyć pluginu kerraxa), co do kalowania zależy od zrobionego przez ciebie modelu świata. Najprościej zaimportować model postaci z gothica i poruwnać rozmiar. Jeśli świat jest za mały to go powiększ i eksportuj. Dalej wrzucasz go do folderu _Work\data\Meshes\Level i otwierasz za pomocą spacera. Malujesz go, zapisujesz do formatu .zen w folderze _Work\data\Worlds. Otwierasz spacerem świat w formacie .zen dodajesz obiekty (drzewa, drzwi itp.) i zapisujesz (jako .zen). Najlepiej zapisz pod nazwą oryginalnej mapy z gothica, nie trzeba wtedy robić startup.d.
W gothic 1 zapisz pod nazwą world.zen, a w gothic 2 pod nazwą NewWorld.zen w folderze _Work\data\Worlds\NewWorld. Resztę szukaj w tutorialach.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry